- Plný úvazek
O nás
Společnost E.ON Energie, a.s. v Česku dodává elektřinu a plyn více než milionu zákazníků. Zásobujeme domácnosti i velké výrobní podniky, malé obce i velká města. Díky tomu jsme druhým největším dodavatelem na tuzemském trhu. Navíc celá čtvrtina elektřiny, kterou nakupujeme, pochází z obnovitelných zdrojů. Pro své zákazníky realizujeme také řadu chytrých řešení v oblasti Customer Solutions, jako jsou fotovoltaika, tepelná technika nebo elektromobilita.
Hledáme posilu do oddělení Výzkumy a zákaznická zkušenost. Zabýváme se analýzou, návrhem a rozvojem nástrojů pro řízení zákaznické zkušenosti v rámci celé skupiny E.ON. Sledujeme a vyhodnocujeme metriky NPS a spravujeme a rozvíjíme zákaznické cesty. Nového kolegu nebo kolegyni potřebujeme v Praze nebo Brně.
Co u nás budete dělat?
- Svěříme vám správu vybraných zákaznických cest, jejich vyhodnocování a navrhování nových opatření.
- Vašim úkolem bude pomoci interním zákazníkům pochopit potřeby a očekávání zákazníků.
- Zapojíte se do přípravy a nastavení výzkumů se zákazníky podle potřeb nově vznikajících produktů a procesů.
- Můžete se těšit na komunikaci a spolupráci s velkou řadou oddělení.
- Budete se podílet na interpretaci zpětné vazby od zákazníků.
- Součástí vaší práce bude mapování zákaznických cest a service design.
- Budete mít příležitost samostatně vést workshopy.
- Nemine vás práce s daty, tvorba reportů pro účely sledování zákaznické zkušenosti a jejich prezentace.
Jak si vás představujeme
- Jste zkušeným expertem z oblasti mapování a řízení zákaznických cest.
- Jste velmi samostatný/á, vaší přirozeností je proaktivní hledání příležitostí pro zlepšení zákaznické zkušenosti.
- Jste velmi dobrý/á v mezilidských vztazích, dovedete být přínosnou součástí širšího pracovního týmu, ale i sám/sama vést workshopy nebo design sprinty.
- Pomáháte interpretovat zpětnou vazbu od zákazníků a pochopit jejich potřeby a očekávání.
- Máte analytické schopnosti, dokážete pracovat s daty a jste schopen/schopna je vysvětlit a prezentovat.
- Znáte metodiku NPS, mapování zákaznických cest a service design.
- Komunikujete s velkou řadou oddělení, školíte nové kolegy na práci se zákaznickou zkušeností a implementujete kroky k jejímu dalšímu zlepšování.
- Nedělá vám problém komunikovat v angličtině.
Co by měl splňovat ideální kandidát?
Dokonalost k Vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…
- máte vysokoškolské vzdělání
- se můžete pochlubit zkušeností v oblasti customer experience, a to zejména zkušeností s:
- mapování zákaznických cest
- indikátory pro měření zákaznické zkušenosti (NPS, CES, CSAT aj.), jejich analýzou a interpretací
- analýzou problematických oblastí v produktech a procesech společnosti z pohledu zákazníka a návrhem a implementací nápravných opatření
- přípravou a vedením workshopů a design sprintů
- můžeme se spolehnout na Vaši schopnost komunikace písemně i ústně napříč všemi úrovněmi organizace
- baví Vás prezentovat, moderovat a víte jak na to
- zvládnete se domluvit na výsledku s týmy z různých oblastí
- na angličtinu jste fakt borec (úroveň C1/C2) a jste-li cizinec/cizinka, na Vaší češtině to není poznat
- práci s PC a balíčkem MS Office máte v malíku
- znáte metodiku NPS
Budeme nadšeni, pokud…
- jste týmový hráč se silnými interpersonálními dovednostmi
- iniciativa je Vám vlastní
- vás láká práce s daty a myslíte analyticky
- k práci přistupujete s odpovědností a pečlivostí a umíte být flexibilní
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Zvýhodněné půjčky
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí