Manažer zákaznických cest

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva
Lokalita Brno
Firma E.ON Česká republika, s. r. o.
Min. vzdělání Vysokoškolské / universitní

O nás

Společnost E.ON Energie, a.s. v Česku dodává elektřinu a plyn více než milionu zákazníků. Zásobujeme domácnosti i velké výrobní podniky, malé obce i velká města. Díky tomu jsme druhým největším dodavatelem na tuzemském trhu. Navíc celá čtvrtina elektřiny, kterou nakupujeme, pochází z obnovitelných zdrojů. Pro své zákazníky realizujeme také řadu chytrých řešení v oblasti Customer Solutions, jako jsou fotovoltaika, tepelná technika nebo elektromobilita.

 

Hledáme posilu do oddělení Výzkumy a zákaznická zkušenost. Zabýváme se analýzou, návrhem a rozvojem nástrojů pro řízení zákaznické zkušenosti v rámci celé skupiny E.ON. Sledujeme a vyhodnocujeme metriky NPS a spravujeme a rozvíjíme zákaznické cesty. Nového kolegu nebo kolegyni potřebujeme v Praze nebo Brně.

Co u nás budete dělat?

  • Svěříme vám správu vybraných zákaznických cest, jejich vyhodnocování a navrhování nových opatření.
  • Vašim úkolem bude pomoci interním zákazníkům pochopit potřeby a očekávání zákazníků.
  • Zapojíte se do přípravy a nastavení výzkumů se zákazníky podle potřeb nově vznikajících produktů a procesů.
  • Můžete se těšit na komunikaci a spolupráci s velkou řadou oddělení.
  • Budete se podílet na interpretaci zpětné vazby od zákazníků.
  • Součástí vaší práce bude mapování zákaznických cest a service design.
  • Budete mít příležitost samostatně vést workshopy.
  • Nemine vás práce s daty, tvorba reportů pro účely sledování zákaznické zkušenosti a jejich prezentace.

Jak si vás představujeme

  • Jste zkušeným expertem z oblasti mapování a řízení zákaznických cest.
  • Jste velmi samostatný/á, vaší přirozeností je proaktivní hledání příležitostí pro zlepšení zákaznické zkušenosti.
  • Jste velmi dobrý/á v mezilidských vztazích, dovedete být přínosnou součástí širšího pracovního týmu, ale i sám/sama vést workshopy nebo design sprinty.
  • Pomáháte interpretovat zpětnou vazbu od zákazníků a pochopit jejich potřeby a očekávání.
  • Máte analytické schopnosti, dokážete pracovat s daty a jste schopen/schopna je vysvětlit a prezentovat.
  • Znáte metodiku NPS, mapování zákaznických cest a service design.
  • Komunikujete s velkou řadou oddělení, školíte nové kolegy na práci se zákaznickou zkušeností a implementujete kroky k jejímu dalšímu zlepšování.
  • Nedělá vám problém komunikovat v angličtině.

Co by měl splňovat ideální kandidát?

Dokonalost k Vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…

  • máte vysokoškolské vzdělání
  • se můžete pochlubit zkušeností v oblasti customer experience, a to zejména zkušeností s:
  1.  mapování zákaznických cest
  2.  indikátory pro měření zákaznické zkušenosti (NPS, CES, CSAT aj.), jejich analýzou a interpretací
  3.  analýzou problematických oblastí v produktech a procesech společnosti z pohledu zákazníka a návrhem a implementací nápravných opatření
  4.  přípravou a vedením workshopů a design sprintů
  • můžeme se spolehnout na Vaši schopnost komunikace písemně i ústně napříč všemi úrovněmi organizace
  • baví Vás prezentovat, moderovat a víte jak na to
  • zvládnete se domluvit na výsledku s týmy z různých oblastí
  • na angličtinu jste fakt borec (úroveň C1/C2) a jste-li cizinec/cizinka, na Vaší češtině to není poznat
  • práci s PC a balíčkem MS Office máte v malíku
  • znáte metodiku NPS

Budeme nadšeni, pokud…

  • jste týmový hráč se silnými interpersonálními dovednostmi
  • iniciativa je Vám vlastní
  • vás láká práce s daty a myslíte analyticky
  • k práci přistupujete s odpovědností a pečlivostí a umíte být flexibilní

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2022 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena