MANAŽER ZÁKAZNICKÉ KVALITY, automotive

Pardubice

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Pro světovou výrobní společnost, špičku ve výrobě techniky pro mezinárodně známé automobilky, hledáme v tuto chvíli pro úspěšný pardubický závod zkušené kandidáty, kteří přispějí svými schopnostmi v oblasti řízení zákaznické kvality.

Náplně práce na této pozici se týká:

  • řízení a koordinace týmu zákaznické kvality
  • komunikace se zákazníky, vyřizování reklamací
  • sledování spokojenosti zákazníků
  • validace výrobní linky v průběhu zkušební výroby
  • kontrola provádění dohodnutých opatření
  • přezkoumání P-FMEA

POŽADAVKY:

  • adekvátní praxe na vedoucí pozici v kvalitě
  • prozákaznický přístup a analytické myšlení
  • zkušenosti v automotive oblasti
  • pokročilá znalost angličtiny
  • schopnost řešit problémy
  • znalost nástrojů kvality

BENEFITY:

  • 25 dní dovolené
  • závodní stravování
  • adekvátní finanční ohodnocení
  • pravidelné půlroční bonusy
  • výrobky firmy za zvýhodněné ceny
  • výhodný program u mob. operátora
  • slevy v optikách, na sportovištích apod.
  • zaměstnanecký benefit u výrobce PC
  • automobil i pro soukromé účely
  • služební telefon, notebook
  • věrnostní bonusy
  • firemní oblečení

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto automobil zkušenost