
PPL CZ s.r.o.
Manažer zákaznické zkušenosti
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost PPL CZ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

PPL CZ patří mezi nejvýznamnější přepravce zásilek na českém trhu už od roku 1995. Kromě doručování pro firmy a podnikatele nabízí řešení i pro soukromé osoby se službou Balík pro tebe. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu nejen po ČR, ale i do celé Evropy. Zaměstnává přes 1000 pracovníků a 2000 řidičů, kteří doručí desítky milionů zásilek ročně.
Pokud se už nějakou dobu pohybuješ ve světě zákaznického servisu a hledáš novou výzvu, změnu nebo kariérní posun a máš zájem o smysluplnou práci, ve které můžeš využít své dosavadní zkušenosti, dej nám o sobě vědět! V první řadě hledáme profesionála, jehož komunikační dovednosti převyšují ostatní a pro kterého je zákazník alfa a omega. Hodně nás ale zaujmeš, pokud máš zkušenosti v měření zákaznické spokojenosti a zároveň se nebojíš převzít odpovědnost za nastavení strategie, která povede ke kontinuálnímu zvyšování pozitivní zákaznické zkušenosti.
Co bude náplní Tvé práce?
- Jsi zodpovědný/á za kontinuální zvyšování zákaznické spokojenosti. Jinými slovy vytváříš, řídíš a rozvíjíš strategii od nastavení procesů, přes definici a vyhodnocování plnění KPI, až po návrh řešení/doporučení. Vše se týká měření, analýzy a výstupů z průzkumů zákaznické spokojenosti.
- Sleduješ funkčnost nastavených procesů - vyhodnocuješ přínosy změn, připravuješ návrhy dalšího rozvoje a kontroluješ plnění akčních plánů.
- Ve spolupráci s ostatními odděleními sbíráš a vyhodnocuješ zpětnou vazbu (od zákazníků/externistů) a pomáháš s přípravou potřebných procesních školení.
- Vedeš tým odpovědný jak za follow - upy zákazníků, tak také za analýzu získaných dat, na jejichž základě se identifikují klíčové příčiny výsledků zákaznické zkušenosti.
- Spolupracuješ také s externími partnery, analytiky a s kolegy dalších oddělení, kterým Tvůj tým poskytuje výsledky analýz, včetně doporučení ke změnám.
- Aktivně komunikuješ s kolegy napříč celou PPL, kde je zainteresovaný hlas zákazníka a spolupracuješ s nimi na dalších projektech ohledně rozvoje v PPL.
- Jsi manažer/ka a je třeba být vzorovým leaderem pro svůj tým, který rozvíjíš a motivuješ.
Co od Tebe potřebujeme?
- Máš SŠ, popřípadě VŠ vzdělání a v prostředí zákaznického servisu a měření zákaznické zkušenosti už se nějaký ten pátek pohybuješ. Pokud máš zkušenosti i s marketingem v oblasti průzkumu, bude to malé plus.
- Máš vynikající komunikační schopnosti a pravopis máš v malíku.
- Cítíš se dobře mezi lidmi a Tvou silnou stránkou je logická argumentace. Lidé občas nechtějí změny, i když mohou mít pozitivní dopad, a proto je důležité umět je přesvědčit.
- Máš kritické a analytické myšlení, umíš přemýšlet v souvislostech a děláš rozhodnutí založená na faktech.
- Práce v MS Office je pro Tebe denním chlebem, a to obzvláště Excel, případně nástroje BI, se kterými trávíš hodně času a velmi dobře si s nimi rozumíš.
- Komunikace v angličtině pro Tebe není problém. Nebudeš pracovat v mezinárodním prostředí a mluvit anglicky celý den, ale budeš se účastnit meetingů se zahraničními kolegy z DHL a mluvit o pracovních tématech.
Co od nás dostaneš?
- Možnost profesního rozvoje a kariérního růstu v rámci skupiny DHL Group;
- manažerský bonus a každoroční valorizaci;
- 4 týdny dovolené + 1 týden bonusového volna a k tomu ještě další 2 dny zdravotního volna Fit Days po jednom odpracovaném roce;
- Home Office u nás není sprosté slovo, nastavíme spolu hybridní pracovní model;
- stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení;
- systém Cafeterie Pluxee – benefitní systém plný slev a výhod, do kterého našim zaměstnancům přidáváme další odměny;
- možnost nákupu akcií DHL Group se slevou, a podílet se tak na úspěchu společnosti;
- vzdělávací kurzy/školení a také přístup ke kurzům na SEDUO zdarma;
- zvýhodněné nabídky našich partnerů (Makro karta, Multisportka, výhodný tarif O2 a T‑mobile);
- věrnostní bonus po odpracovaných letech;
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Zaměstnanecké akcie
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání