O nás
Pro stabilní zahraniční společnostl hedáme manažera zákaznické spokojenosti.
Náplň práce a jak jsme si vás vysnili:
- s nadhledem zajistíte hladký průběh každodenních činností
- rádi optimalizujete procesy komunikací napříč firmou i s dodavateli a se zákazníky
- běžně vyřizujete zákaznické požadavky a reklamace logistických procesů
- baví vás řízení a koordinace týmu spolupracovníků
- zvládáte každodenní validace dat v informačním systému SAP
- baví vás zajištění včasného a kompletního doručení výrobků zákazníkům
- děláte pravidelně přípravu reportů a analýzu výkonnosti procesů
Co od Vás očekáváme:
- zkušenosti na obdobné pozici
- zvládáte efektivně řídit tým a zároveň se postarat o detaily
- znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
- znalost systému SAP
- řidičský průkaz B
a vaší výhodou bude:
- plná uživatelská znalost MS Office
- baví vás každodenní komunikace v AJ nebo NJ
- máte časovou flexibilitu a zájem pracovat i přesčas
Co Vám můžeme nabídnout:
- na odpočinek 5 týdnů dovolené
- průběžné měsíční ocenění výkonovou prémií
- poděkování za tvrdou práci 13. platem
- k tomu ještě Cafeterie
- a soustu dalších
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy a prémie
- Příspěvek na stravování



