Co Vás čeká a nemine:
- zodpovědnost za svěřené zakázky
- aktivní práce v terénu – pravidelná kontrola prací prováděných na pracovištích našich zákazníků
- nábor zaměstnanců
- administrativní činnost, která tvoří cca 30 % pracovní doby (dokumenty k nástupu a výstupu zaměstnanců, docházky, objednávky materiálu)
- vedení početnější skupiny zaměstnanců
- závoz materiálu na střediska
Očekáváme, že budete:
- akceptovat pružnou pracovní dobu, která se odvíjí od pracovní doby a potřeb jednotlivých středisek
- mít prokazatelné znalosti na úrovni SŠ s maturitou
- mít přirozenou autoritu
- vlastnit ŘP sk B. a budete aktivním řidičem – nezbytné
- dobře zvládat občasný nápor a stresové situace
Co Vám můžeme nabídnout:
- možnost pracovat pro ryze českou společnost s 28letou historií a cca 1 800 zaměstnanci
- pružnou pracovní dobu
- k pracovní pozici standardně patří: mobilní telefon, notebook, služební automobil (ke služebním účelům)
- 5 týdnů dovolené
- měsíční, roční a jiné odměny
- stravenky (stravenkovou kartu)
- každý občas nemusí být ve své kůži – od toho máme sick days
- zaučení na pozici – uvedení do problematiky úklidových a speciálních služeb
- interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
- 2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo pracovní prostředí
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Parkoviště



