- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
zodpovědnost za svěřené zakázky
aktivní práce v terénu – pravidelná kontrola prací prováděných na pracovištích našich zákazníků
nábor zaměstnanců
administrativní činnost, která tvoří cca 30 % pracovní doby (dokumenty k nástupu a výstupu zaměstnanců, docházky, objednávky materiálu)
vedení početnější skupiny zaměstnanců (cca 50 - 100 zaměstnanců)
závoz materiálu na střediska
akceptovat pružnou pracovní dobu, která se odvíjí od pracovní doby a potřeb jednotlivých středisek
mít prokazatelné znalosti na úrovni SŠ s maturitou
mít přirozenou autoritu
vlastnit ŘP sk B. a budete aktivním řidičem – nezbytné
dobře zvládat občasný nápor a stresové situace
možnost pracovat pro ryze českou společnost s 28letou historií a cca 1 800 zaměstnanci
pružnou pracovní dobu
k pracovní pozici standardně patří: mobilní telefon, notebook, služební automobil (ke služebním účelům)
5 týdnů dovolené
měsíční, roční a jiné odměny
stravenky (stravenkovou kartu)
každý občas nemusí být ve své kůži – od toho máme sick days
zaučení na pozici – uvedení do problematiky úklidových a speciálních služeb
interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo pracovní prostředí

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?