- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Autopůjčovna SIXT se zabývá nejen pronájmem vozidel, ale i zajišťováním limousine service pro prestižní leteckou společnost. Pro nově vzniklou pozici na pobočce Letiště Václava Havla hledáme vhodné kandidátky/ty na pozici LIMOUSINE/CUSTOMER SERVICE SPECIALIST.
* Dopolední příprava jízd pro leteckou společnost (cedulky, tisk přehledů…)
* Kontrola řidičů v příletové hale, řešení problémů s přílety/odlety
* Příprava a objednání transferů k příletu/odletu u subdodavatele
* Obvolání cestujících odlétajících v následující den a aktualizace jejich objednávek
* Zastřešení customer service (řešení reklamací, připomínek...)
* Administrativní podpora Operation Managera a rezervačního oddělení
* velmi dobrou znalost AJ na úrovni (B2)
* silnou zákaznickou orientaci
* praxe v administrativě či zákaznickém servisu výhodou
* pečlivého, samostatného, zodpovědného člověka
* velice zajímavou a různorodou náplň práce
* důkladné zaškolení
* přátelský kolektiv
* možnost pracovat pro leadra na trhu

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.