- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Chcete se stát součástí společnosti, která na trhu působí již 100 let a je celosvětově jedním z největších dodavatelů automobilovému průmyslu? Pro našeho klienta v Hlavenci u Staré Boleslavi hledáme Logistics Customer Service Specialist přímo do kmenového stavu.
Co je náplní práce Logistics Customer Service Specialist?
Přijímá odvolávky od zákazníků.
Zpracovává odvolávky a konzultace jejich správnost se zákazníkem.
Registruje požadavky a změny požadavků zákazníků.
Předává termínové a množstevní požadavky plánování výroby.
Eviduje a vyhodnocuje včasnosti dodávek.
Vede a udržuje agendu přiděleného zákazníka.
Vystavuje podklady pro expedici hotových výrobků.
Vymáhá pohledávky ve spolupráci s finančním oddělením.
Provádí reporting a analýzy (sběr dat o spokojenosti zákazníků).
Zadává kontrakty v SAP na základě cenových dohod/objednávek od zákazníků, popř. od mateřské společnosti atd.
Sestavuje plán prodeje na následující měsíce.
Spolupracuje při tvorbě plánu kapacit a při optimalizaci procesů s jinými odděleními.
Do našeho týmu hledáme kolegu či kolegyni, který/á ovládá AJ alespoň na úrovni B2 a práce s počítačem je pro něho/ni hračkou.
Výhodu je znalost SAP či dalších světových jazyků.
Nabízeme nástupní mzdu v rozmezí 35 - 45 000 Kč dle zkušeností.
Zaměstnání na HPP ve stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
Atraktivní platové ohodnocení
Profesní a odborné vzdělávací kurzy
Propracovaný systém benefitů (příplatky za směnnost, svozová doprava, dotované stravné, roční bonus, výhodný mobilní tarif, příspěvek na penzijní/životní pojištění, 5 týdnů dovolené, aj.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?