Customer service

Bruntál
30.000 – 35.000 Kč

Do našeho obchodního týmu hledáme kolegu, který nám pomůže s každodenním vyřizováním objednávek, bude podporou pro ostatní kolegy, má nápady, baví ho obchod, angličtina a hlavně komunikace.
NÁPLŇ PRÁCE:
" daily business se stávající klientelou v anglickém jazyce
" příjem a potvrzování objednávek
" podpora v prodeji pro Area Sales Managers
OSOBNOSTNÍ PŘEDPOKLADY A DOVEDNOSTI:
" VŠ vzdělání, popř. SŠ s praxí v zahraničním obchodě
" AJ slovem i písmem na pokročilé úrovni, další jazyk vítán
" výborné komunikační dovednosti, týmová spolupráce, organizační vlastnosti, flexibilita
" Nemáš praxi? Nevadí, místo je vhodné také pro absolventy vysokých škol!
NABÍZÍME:
" Samostatnou, smysluplnou a zajímanou práci
" zázemí stabilní společnosti vyvážející do více než 80 zemí světa
" pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek
" týdenní pracovní doba 37,5 hod.
" mzdové ohodnocení:
" mzda 30.000 – 35.000,– Kč (v závislosti na kvalifikaci, délce praxe, znalostech a zkušenostech) zahrnuje tarifní mzdu a měsíční odměnu
" bonus a pravidelný růst mzdy
" další firemní benefity: roční prémie, čtvrtletní prémie, příspěvek na stravné a volnočasové aktivity, na penzijní připojištění, týden dovolené navíc, možnost ubytování s příspěvkem zaměstnavatele a jiné
" příspěvek na dopravné do zaměstnání
" možnost kariérního růstu
PŘEDPOKLÁDANÝ NÁSTUP:
" možno ihned!
MÍSTO VÝKONU PRÁCE
" sídlo společnosti, Bruntál, Zahradní 1938/46c
(Kategorizace prací – 1. riziková skupina)
Hlásit se na e-mail e-mail přes odpovědní formulář nebo na tel. č. zobrazit tel. číslo
Z : 9.2.2023

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou měsíční zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT