- 20 000 – 23 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme empatické, vstřícné a pro-zákaznické kolegyně/kolegy na naší zákaznickou podporu na pozici Junior Customer Service Specialist.
Pak jste u nás správně!
Přidejte se k našemu týmu zákaznické podpory v Allegro, kde je naším primárním záměrem pomoci zákazníkovi. Jsme tu pro lidi!
Co bude náplní vaší práce?
Co u nás najdete a proč vás to bude bavit?
Koho hledáme?
Kanceláře jsou na adrese: Českobratrská 3321/46, Ostrava Nordica Office
Připojte se k týmu, kde je pomoc zákazníkovi prioritou číslo jedna!
Pošlete nám svůj životopis a pojďme se potkat!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.