Junior Customer Service Specialist

Ostrava
Plný úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý začátečník A2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

Hledáme empatické, vstřícné a pro-zákaznické kolegyně/kolegy na naší zákaznickou podporu na pozici Junior Customer Service Specialist.

  • Baví vás pomáhat lidem a řešit jejich výzvy s úsměvem?
  • Chcete být oporou zákazníkům?

Pak jste u nás správně!

Přidejte se k našemu týmu zákaznické podpory v Allegro, kde je naším primárním záměrem pomoci zákazníkovi. Jsme tu pro lidi!

Co bude náplní vaší práce?

  • Pomoc s doručenými zásilkami: Ať už jde o nedoručené, poškozené nebo nekompletní zásilky, budete tu, abyste zákazníkům poskytli řešení.
  • Komplexní podpora: Poskytování informací o uživatelském prostředí Allegra, jak nakupovat na platformě, jak reklamovat u prodejců, a pomoc při řešení sporů s prodejci.
  • Multikanálová komunikace: Komunikace s našimi zákazníky probíhá převážně pomocí e-mailu, chatu na webu Allegro a WhatsApp. Zákazník si navíc může objednat hovor a my mu zavoláme.
  • Spolupráce napříč odděleními: Jako poradce budete úzce komunikovat s dalšími týmy, jako jsou kvalita, security a merchant oddělení, abyste zajistili nejlepší řešení.

Co u nás najdete a proč vás to bude bavit?

  • Práce s posláním: Budete skutečně pomáhat zákazníkům a edukovat je.
  • Nulový tlak na prodej: Na rozdíl od mnoha call center, u nás nejsme prodejní linka. Zaměřujeme se výhradně na podporu!
  • Dynamické prostředí s širokým spektrem dotazů.
  • Možnost učit se a rozvíjet své komunikační a řešitelské dovednosti.

Koho hledáme?

  • Osobu s vynikajícími komunikačními schopnostmi a vysokou mírou empatie.
  • Zájem o online nakupování a e-commerce prostředí.
  • Schopnost pracovat s více komunikačními kanály.
  • Spolehlivost a zodpovědnost.
  • Pracovní doba: Pokrýváme zákazníky každý den PO - NE od 8:00 do 22:00. Směny jsou rozděleny na tři a to v tomto rozložení: 8 - 16:30, 11:30 - 20:00, 14:00 - 22:00.

Proč do toho jít? 

  • Celkem 29 dnů volna (20 dní dovolené, 5 dnů volna navíc, 3 sick days, Den dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
  • Chceš splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? Žádný problém, po roce si můžeš vzít sabbatical, tj. až měsíc volna navíc. A po dvou letech máš nárok dokonce na dva měsíce volna!
  • Dostaneš stravenky, které můžeš využít ve spoustě skvělých podniků, nebo si můžeš vybrat stravenkový paušál .
  • Záleží nám na zdraví našich zaměstnanců, proto nabízíme možnost získat kartu Multisport.
  • Možnost Home Office
  • Právě se Ti narodilo dítě nebo chceš doprovodit svou ratolest na jeho nebo její první školní den? Ve všem tě podpoříme!
  • Našich zaměstnanců si vážíme, a proto pro ně máme odměnu za odpracované roky.

Kanceláře jsou na adrese: Českobratrská 3321/46, Ostrava Nordica Office

Připojte se k týmu, kde je pomoc zákazníkovi prioritou číslo jedna!

Pošlete nám svůj životopis a pojďme se potkat!

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Allegro Retail a.s.
U garáží 1611/1
170 00 Praha

IČO: 08553866
Datová schránka: m9seffr
Další informace:
GPS: 50.101275844116,14.444224058585,
S-JTSK: -740972.35 -1041714.94, RUIAN: 73743968

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Praha nabízí hromadu práce. Jak ale vybrat firmu, která hraje fér?

Praha nabízí hromadu práce. Jak ale vybrat firmu, která hraje fér?

V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT