- 29 120 – 38 370 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s vedením účetního oddělení a nebojíte se zodpovědnosti za klíčové finanční procesy? Orientujete se v daňové legislativě a zvládnete uzávěrky, audity i komunikaci s úřady levou zadní? Chcete pracovat pro renomovanou společnost ?
Tak nám zašlete Váš životopis na tuto pozici
HLAVNÍ ÚČETNÍ (80 - 95.000 KČ)
* Zajištění kompletního účetnictví společnosti
* Zajistit hladký a bezchybný chod účetního oddělení
* Aktivně sledovat legislativní změny a přenášet je do procesů i informačních systémů
* Příprava měsíčních a ročních závěrek
* Komunikace a spolupráce s auditory, daňovými poradci a státními institucemi
* Řízení menšího týmu účetních
* Kontrola správnosti účetních operací
* VŠ vzdělání ekonomického zaměření výhodou
* Praxi v účetnictví a finančním řízení alespoň 5 let - podmínkou
* Dobrou orientaci v daňové legislativě a ideálně certifikát daňového poradce
* Angličtinu na pokročilé úrovni (min. B2)
* Pečlivost, odolnost vůči stresu a schopnost udržet si nadhled
* Komunikační dovednosti a schopnost vést tým
* Výkonnostní odměny
* Telefon a pracovní notebook
* Sick days a home-office
* Stravenky
* Vzdělávací kurzy
* Dog-friendly office
* Místo výkonu práce: Praha

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.