- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledá se zkušený a motivovaný vedoucí finančních controllerů, který bude řídit tým a zodpovídat za finanční controlling, analýzu a reporting. Pokud máte vášeň pro finance a chcete být součástí dynamického a rozvíjejícího se prostředí, rádi vás přivítáme v našem týmu.
Zašlete mi vaše CV v českém i anglickém jazyce a pracujte jako:
VEDOUCÍ FINANČNÍCH CONTROLLERŮ (75-95.000 KČ)
* Vedení týmu finančních controllerů.
* Tvorba a správa rozpočtů a forecastů.
* Analýza a monitoring finančních výsledků.
* Příprava finančních reportů pro vedení.
* Zajištění souladu s účetními a daňovými předpisy.
* Spolupráce na přípravě na audit.
* Poradenství vedení na základě finančních analýz.
* Optimalizace finančních procesů.
* Spolupráce s ostatními odděleními.
* Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Znalost práce na PC - MS Office, SAP
* Komunikativnost a zodpovědnost
* Řidičský průkaz sk. B
* Flexibilní pracovní doba
* Kurzy a vzdělávání
* Příspěvek ně dopravu
* Dovolená navíc
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Bonusy a prémie
* A další..
* Lokalitu: Most

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.