- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte již nějaké zkušenosti se zákaznickým servisem? Nedělá Vám problém pracovat s PC v systému? Dorozumíte se výborně anglicky?
Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Úspěšná mezinárodní společnost hledá posilu a rozšiřuje tým na pozici:
KOLEGA DO ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ VÝROBNÍ FIRMY
* podpora operací v systému Oracle
* zpracování přijatých objednávek, přeplánování
* dozorování plnění objednávek (termíny, dodání, zpětná vazba k zákazníkovi)
* fakturace objednávek
* reporting objednávek
* komunikace hlavně se sítí našich poboček – hlavní kontaktní osoba
* komunikace s různými odděleními napříč firmou
* zastupování zákazníka uvnitř firmy
* min SŠ vzdělání
* zkušenosti na obdobné pozici
* uživatelskou znalost nějakého i. systému (Oracle výhodou) a MS Excel
* pokročilou znalost anglického jazyka NUTNOSTÍ – denní využití
* nutný i český jazyk
* výborné komunikační a organizační schopnosti
* schopnost se rychle rozhodovat pod tlakem
* nástup ihned!
* mzda dle dosavadních zkušeností s reálným navýšením
* 25 dní volna
* výborná kantýna
* malý přátelský a fungující tým o 4 lidech
* kariérní postup umožněn
* Multisport karta
* benefity
* příspěvek na penzijko a životko, sport a kulturu
* vzdělávání odborné i jazykové
* denní využití anglického jazyka
* můžete přijít a odejít, jak potřebujete (pevné jádro)
* místo výkonu práce: Modřice
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?