- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Pokud Vás láká práce s lidmi, máte zájem získat praxi v oblasti lidských zdrojů, hovoříte plynule anglicky a rádi byste Vaší znalost denně používali, pak využijte možnosti získat praxi ve společnosti Grafton Recruitment v oddělení Business Services.
Grafton Recruitment je předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností. Do pobočky Business Services, která se zaměřuje na spolupráci s mezinárodními firmami, hledáme nového člena týmu na pozici HR Team Assistant.
Na této pozici je zapotřebí samostatnost, ale je zde tým, s kterým denně budete úzce spolupracovat a který rád kdykoliv poradí. Denně komunikujeme s uchazeči z různých zemí, angličtinu tak využijete na 100 %.
Nepracujeme ve velkém korporátu, kde se lidé navzájem neznají. Máme zde příjemnou atmosféru, pořádáme společné akce i mimo práci, a snažíme se vytvářet všem skvělé pracovní prostředí.
Budeme se těšit na Vámi zaslaný životopis.
POŽADAVKY:* Anglický jazyk na velmi dobré úrovni (denní komunikace s uchazeči ze zahraničí po telefonu i emailu).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.