- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Láká vás pracovat ve stabilním oboru, který i v průběhu lockdownu navyšoval své zakázky?
Již vás unavuje pracovat v automobilovém průmyslu a raději byste dal/a přednost menší stabilní firmě s férovým a vstřícným jednáním?
Pokud jste k tomu všemu důsledný, organizovaný a máte smysl pro povinnost, jste tím správným člověkem!
- základním kamenem Vaší práce bude vedení lidí
- budete zodpovědný za jejich bezpečnost, ale i rozvoj a motivaci
- Vaším cílem a cílem Vašeho týmu je dodržet plán a plnit normy objemu a kvality
- jste to Vy, kdo hlídá standardy a kontroluje správnost výrobních postupů
- čeká Vás i trocha administrativy spojená právě s výše zmíněnými úkoly
- máte zkušenosti s řízením kolektivu
- umíte se rozhodovat, určit priority, organizovat práci ostatních a jednat s lidmi
- jste ochotný/á pracovat na směny, jedná se o 3-směnný provoz
- pakliže budete ovládat angličtinu, je to pro Vás obrovskou výhodou
- úžasné vedení podniku a rodinné zázemí
- uplatnění v menším výrobním závodě
- každoroční navyšování platu (dle výkonu zaměstnance)
- 2x do roka navyšování mezd dle inflace
- 24 dní dovolené + 5 dní dovolené navíc, když po dobu jednoho roku neomarodíte
- stravenky v hodnotě 105Kč
- příspěvek na penzijní pojištění - 3% z ročního platu
- příspěvek na dopravu
- roční bonus na základě výkonu
- káva, čaj, voda zdarma
- ovocné dny
- firemní akce, teambuildingy
- benefitní karta a věrnostní odměny
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?