- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Pokud Vás láká práce s lidmi, máte zájem získat praxi v oblasti lidských zdrojů, hovoříte plynule anglicky a rádi byste Vaší znalost denně používali, pak využijte možnosti získat praxi ve společnosti Grafton Recruitment v oddělení Business Services.
Grafton Recruitment je předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností. Do pobočky Business Services, která se zaměřuje na spolupráci s mezinárodními firmami, hledáme nového člena týmu na pozici HR Team Assistant.
Na této pozici je zapotřebí samostatnost, ale je zde tým, s kterým denně budete úzce spolupracovat a který rád kdykoliv poradí. Denně komunikujeme s uchazeči z různých zemí, angličtinu tak využijete na 100 %.
Nepracujeme ve velkém korporátu, kde se lidé navzájem neznají. Máme zde příjemnou atmosféru, pořádáme společné akce i mimo práci, a snažíme se vytvářet všem skvělé pracovní prostředí.
Budeme se těšit na Vámi zaslaný životopis.
POŽADAVKY:* Anglický jazyk na velmi dobré úrovni (denní komunikace s uchazeči ze zahraničí po telefonu i emailu).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?