- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
Baví Tě práce s lidmi? Pro naši personální společnost, poskytující služby klientům z řad výrobních závodů v Plzni a okolí, hledáme šikovné kandidáty/kandidátky na pozici náborář/ka.
Budeš mít pod palcem celý náborový proces:
● tvorba inzerce = využiješ svoji kreativitu
● správa inzertních webů a sociálních sítí = budeš komunikovat online
● obvolávání uchazečů = použiješ svoje komunikační dovednosti
● plánování pohovorů a nástupů = zužitkuješ svoje organizační schopnosti
Tvoje sféra vlivu bude i obsluha recepce – odbavení příchozích lidí, pomoc při vyplňování potřebných dokumentů.
Občas Tě čeká i komunikace s personálními odděleními firem.
Do našeho týmu hledáme proaktivní a kreativní osobnost, která bude přinášet nové nápady a hledat prostor pro zlepšení. Bude mít chuť do práce a patřičný elán.
Nutná je:
- zkušenost s administrativní prací
- znalost Microsoft Office (zejména Word a Excel)
- schopnost psát gramaticky správné texty v Čj.
Zkušenost s personalistikou výhodou.
Nabízíme vstřícné a přátelské pracovní prostředí v centru Plzně
Možnost naučit se a vyzkoušet si nové věci
Motivační bonusový systém - svůj výdělek můžeš snadno ovlivnit svým výkonem
Stravenkový paušál
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?