- Plný úvazek

HOFMANN WIZARD s.r.o.
B2B Order Manager pro Evropu (A11690)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost HOFMANN WIZARD s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Popis
Připojte se k týmu na pozici B2B Order Manager pro evropský trh a staňte se klíčovým článkem v řízení a optimalizaci procesů objednávek.
Hledáme odborníka s plynulou znalostí angličtiny, zkušeností se SAP, který bude zodpovědný za kompletní správu B2B objednávek, efektivní komunikaci se zákazníky a zajištění vysoké úrovně zákaznické spokojenosti.
Staňte se součástí mezinárodního týmu a podílejte se na růstu a úspěchu společnosti na evropském trhu.
Správa objednávek:
- Zodpovědnost za správu objednávek B2B v rámci evropského trhu.
- Kompletní řízení objednávek od jejich přijetí až po dodání v systému SAP.
- Úzká spolupráce s interními týmy (např. prodej, logistika, sklad) pro zajištění efektivních procesů.
- Průběžné monitorování stavu objednávek a aktivní řešení vzniklých problémů.
Vyřizování reklamací:
- Efektivní správa a řešení zákaznických stížností.
- Aktivní komunikace se zákazníky ohledně postupu řešení stížností a poskytování aktuálních informací.
- Dokumentace a sledování stížností pro identifikaci a zlepšení služeb.
Zákaznický servis:
- Hlavní kontaktní osoba pro B2B zákazníky v Německu, Rakousku a Švýcarsku, včetně správy vztahů s mezinárodními distributory.
- Poskytování vysoce kvalitního zákaznického servisu a budování dlouhodobých vztahů s klienty.
- Rychlé a efektivní řešení dotazů a poskytování podpory ohledně produktů.
Reporting a analýza:
- Generování pravidelných reportů o stavu objednávek, úspěšnosti plnění a zákaznické zpětné vazbě.
- Analýza dat pro identifikaci vzorců, trendů a příležitostí k optimalizaci procesů.
- Prezentace a doporučení pro zlepšení efektivity směrem k managementu.
Požadujeme
- Výborná znalost angličtiny v psané i mluvené formě. (německý jazyk výhodou)
- Prokazatelná zkušenost se správou objednávek, zákaznickým servisem nebo obdobným oborem.
- Praktická zkušenost se systémem SAP.
- Skvělé organizační dovednosti, multitasking a orientace na detaily.
- Výborné komunikační a mezilidské dovednosti, schopnost pracovat v týmu i samostatně.
- Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook).
Nabízíme
- Atraktivní platové ohodnocení
- Stravenky
- 30 dní dovolené
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Home office
- Motivující a přátelské pracovní prostředí
- Mezinárodní tým
- Kanceláře v Praze - Praha 5 Smíchov