- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Key Account Manager v oblasti hardware pro firmy ( B2B ) - CZ
OBCHODNĚ-SERVISNÍ SPOLEČNOST (B2B) S POBOČKAMI VE TŘECH ZEMÍCH STŘEDNÍ EVROPY
Pro našeho klienta, úspěšného regionálního zástupce globální společnosti působící v oblasti technologií a služeb v oblasti zpracování dokumentů (HW i SW), který rozšiřuje svůj tým, hledáme zkušeného seniorního obchodníka, který bude spolu s kolegy dále rozvíjet aktivity společnosti v obchodní oblasti zejména na teritoriu České republiky, podílet se na realizaci nových obchodních aktivit v oblasti HW pro zpracování dokumentů a realizaci obchodní a marketingové strategie.
Na této pozici budete zodpovědný zejména za:
– aktivní rozvoj obchodních aktivit zejména v oblasti HW zákaznických řešení (B2B), velcí zákazníci i SMB v ČR
- péče o stávající zákazníky a získání nových
- konzultativní způsob vedení jednání, spolupráci s technickým a vývojovým oddělením v ČR i zahraničí
Náš klient očekává:
– relevantní zkušenost z obchodní firmy v rámci HW B2B služeb (SMB i korporátní segment ideálně i státní správa ) v pozicích orientovaných na obchod
– minimálně 5letou praxi na obdobné obchodní pozici
– dobrou orientaci v oblasti HW aplikací pro firmy, zkušenosti s HW pro správu a zpracování dokumentů (i např. scanery, kopírky, tiskárny) vítány
– výborné komunikační schopnosti, vyjednávací schopnosti, konzultativní přístup k obchodu, týmový duch
- ochota hodně cestovat ( převážně CŘ)
– plynulá znalost českého, nebo slovenského jazyka (pokud není rodnou řečí), znalost anglického jazyka výhodou
Náš klient nabízí:
– Možnost podílet se na dalším rozvoji úspěšné soukromé společnosti ve Střední Evropě
– Zastupování jednoho z globálních leaderů v dané oblasti, kontakt s aktuálním světovým děním
– Mzda odpovídající této pozici s výraznou motivační bonusovou složkou
– Odborný rozvoj - školení
– Firemní automobil i pro soukromé účely
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?