Back Office Specialist

Firma
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

SLUTO s.r.o.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.

O nás

Účetní a daňová kancelář SLUTO s.r.o. poskytuje služby vedení (nejen) účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme se stali účetní firmou roku. Naším posláním je vedení účetnictví s rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví. Našim klientům chceme uvolnit ruce od spousty povinností, aby se mohli naplno věnovat tomu, v čem jsou dobří oni. Jdeme cestou digitalizace.

V současné době vedeme účetnictví a zpracováváme mzdy pro více než 1000 klientů a stále se rozrůstáme.

Pro bezproblémový provoz kanceláře a podporu našich účetních i klientů hledáme zodpovědnou asistentku – zodpovědného asistenta do našeho týmu! Nejde o pozici sekretářky/recepční.

Koho hledáme?

Někoho, kdo rád komunikuje s lidmi, je zodpovědný, baví ho poskytovat podporu svým kolegům i klientům, hledat řešení, dotahovat věci a různá zadání do konce a potřebuje, aby jeho práce měla smysl a byla užitečná jak pro účetní kancelář, tak stovky podnikatelů. Pokud se orientujete v ekonomických a administrativních systémech a zajímáte se o účetní a daňovou problematiku, jste fanouškem digitalizace, máme pro Vás tuto pracovní příležitost.

Co Vás čeká?

Zajímavá a různorodá činnost nejen v oblasti administrativy.

  • řešení dodavatelsko-odběratelských vztahů v rámci provozu kanceláře,
  • zadávání dokladů a dat v ekonomických a administrativních programech (navádění klientů do vnitřních IS a aktualizace vybraných údajů),
  • správa SW robota zabezpečujícího obsluhu datových schránek,
  • zpracování výkazu INTRASTAT,
  • podpora kolegů při interních procesech,
  • budete součástí implementace moderních řešení digitální účetní kanceláře,
  • stanete se pravou rukou vedoucích pracovníků účetní kanceláře,
  • podpora při digitalizaci vybraných účetních oblastí,
  • denní práce s kancelářskými programy (např. Excelem a Wordem),
  • samostatná realizace svěřených úkolů,
  • základní komunikace s úřady ve věcech týkajících se účetní a daňové problematiky,
  • mnoho dalších činností...

Co od Vás očekáváme my:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou, výhodou je zaměření na ekonomii,
  • výbornou orientaci a rychlé zaučení se v interních systémech,
  • chuť a odhodlání naučit se nové věci a získat praxi,
  • znalost MS Office – v práci využijte jak Word, tak i Excel,
  • znalost AJ na komunikativní úrovni,
  • proaktivní přístup k podpoře klientů i kolegů,
  • pečlivý a odpovědný přístup k práci, spolehlivost a loajalitu.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • cenné zkušenosti a praxi v administraci účetní a daňové oblasti,
  • plnohodnotné zaškolení a podporu při onboardingu,
  • v případě Vašeho ekonomického vzdělání možnost postupně získávat praxi v odborných účetních oblastech,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • podporu Vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – odborná legislativa, jazyky, soft skills,…
  • pružnou pracovní dobu,
  • možnost kariérního růstu a vedení týmu sekretariátu,
  • mnoho zajímavých benefitů včetně výborné kávy, ovoce a občerstvení na pracovišti, home office, sick days, stravenkový paušál, MultiSport kartu nebo benefitní kartu nebo příspěvek na pojištění, dovolená navíc, příspěvek na vzdělávání a další,
  • dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl,
  • teambuildingové akce,
  • 2× do roka pojedete na celofiremní Sympozium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit,
  • práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme (přestože v inzerátu vykáme :-))

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Brno Brno
  • 42 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Střední škola a Vyšší odborná škola tradičních řemesel s.r.o. | Střední škola a Vyšší odborná… | Brno Brno
  • Plný úvazek
dnešní
Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace | Správa hřbitovů města Brna,… | Štýřice, Brno Štýřice, Brno
  • 33 280 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
MUNIPOLIS s.r.o. | MUNIPOLIS s.r.o. | Brno Brno
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
IDEA nábytek, s.r.o. | IDEA nábytek, s.r.o. | Modřice Modřice
  • 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. listopadu
IDEA nábytek, s.r.o. | IDEA nábytek, s.r.o. | Modřice Modřice
  • 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. listopadu
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
COMFOR STORES a.s. | COMFOR STORES a.s. | Brno Brno
  • 32 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. listopadu
Pokorny industries s.r.o. | Pokorny industries s.r.o. | Líšeň, Brno Líšeň, Brno
  • 40 100 – 50 100 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. listopadu
NEIRO, s.r.o. | NEIRO, s.r.o. | Brno Brno
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. listopadu
SITEL, spol. s r.o. | SITEL, spol. s r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. listopadu
Deklarace odpovědného podnikání z. s. | Deklarace odpovědného… | Veveří, Brno Veveří, Brno
  • 27 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. listopadu
Indorama Ventures Mobility Moravia a.s. | Indorama Ventures Mobility… | Velká nad Veličkou Velká nad Veličkou
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. května
Manuvia FairJob s.r.o. | Manuvia FairJob s.r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. června
BM ČESKO s.r.o. | BM ČESKO s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 20 875 – 56 875 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. července
BM ČESKO s.r.o. | BM ČESKO s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 20 875 – 58 875 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. července
Hotel Galant s.r.o. | Hotel Galant s.r.o. | Mikulov, Břeclav Mikulov, Břeclav
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. srpna
LesProfi s.r.o. | LesProfi s.r.o. | Hrušovany nad Jevišovkou Hrušovany nad Jevišovkou
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. srpna
AMNproTrade s.r.o. | AMNproTrade s.r.o. | Brno Brno
  • 27 000 – 38 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. srpna
LECHNER CZ, s.r.o. | LECHNER CZ, s.r.o. | Brno Brno
  • 32 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. srpna
Pekařství a cukrářství Sázava, a.s. | Pekařství a cukrářství Sázava… | Holice Holice
  • 24 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. srpna
DISPONERO s.r.o. | DISPONERO s.r.o. | Lysá nad Labem Lysá nad Labem
  • 28 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. července
Střední odborná škola, Liberec, Jablonecká 999, příspěvková organizace | Střední odborná škola,… | Liberec Liberec
  • 21 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. srpna
ESW Bohemia k.s. | ESW Bohemia k.s. | Košice, Tábor Košice, Tábor
  • 25 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 11. srpna
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o. | Reed Personnel Services Czech… | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. srpna
KEMOstav s.r.o. | KEMOstav s.r.o. | Želešice Želešice
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
SHERPAX s.r.o., Česká spořitelna, a.s., SMS finance, a.s., Jobs Contact Personal, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Střední škola a Vyšší odborná škola tradičních řemesel s.r.o., Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace, Manuvia Job s.r.o., Proveon, a.s., MUNIPOLIS s.r.o., OHLA ŽS, a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., 100% REWORK s.r.o., Broker Investment, s.r.o., 4M Power Consulting s.r.o., Faster CZ spol. s r.o., IDEA nábytek, s.r.o., Česká pošta, s.p., RSD SERVICES LIMITED, BEGHELLI - ELPLAST,a.s., ROMAN HORNYCH, ProfesKontakt, s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., Fitkitchen s.r.o., COMFOR STORES a.s., ČESKÁ TELEVIZE, Fixline instal s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, OLMAN SERVICE s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., WELLDO, s.r.o., Perfect Canteen, ManpowerGroup s.r.o., Pokorny industries s.r.o., RESPILON Nanofibers s.r.o., NEIRO, s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., STARNET, s.r.o., SITEL, spol. s r.o., Trenkwalder a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Grafton Recruitment s.r.o., Diallogue Česká republika a.s., Dopravní podnik města Brna, a.s., MIKUPEX TRADE s.r.o., Brněnské vodárny a kanalizace, a.s., Jan Holínka, Alphaserver s.r.o., MARKOS Production s.r.o., InfoTel, spol. s r.o., HANYA corporation s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Dispečer / Dispečerka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, HR manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Pracovník / pracovnice ve službách, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební technik / technička, Elektrikář / Elektrikářka, Inženýr / inženýrka telekomunikací, Montážník / montážnice, Servisní technik / technička, Technik / technička telekomunikací, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Trnitá, Brno, Brno, Štýřice, Brno, Veveří, Brno, Modřice, Zábrdovice, Brno, Maloměřice, Brno, Bosonohy, Brno, Celá ČR, Troubsko, Líšeň, Brno, Brno-město, Brno, Pisárky, Brno, Horní Heršpice, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT