- 37 900 – 52 200 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Správce vozového parku má přehled o všech firemních vozech a o jejich technickém stavu. Má na starost hlídání spotřeby, kontrolu tankovacích karet a čerpání. Plánuje servisy oprav ve spolupráci s naším přijímacím technikem a dále plánuje STK. Je v komunikaci s uživateli vozidel a jednotlivými odděleními napříč firmou. Má na starost administrativu a evidenci vozidel spojenou s jejich chodem a údržbou. Zkušenosti na dané pozici vítány, řidičský průkaz skupiny B,C,C+E, znalost provozu a údržby vozidel vítány, znalost práce na PC (MS Office), dobré organizační a komunikační dovednosti, schopnost nést zodpovědnost za svěřené povinnosti, pozitivní a vstřícný přístup, týmová spolupráce, ochota učit se novým dovednostem a znalostem.
správa vozového parku - osobní a nákladní vozidla, autobusy
uchování a přebírání vozidel od zaměstnanců
příprava podkladů pro řešení pojistných událostí - fotodokumentace, sepsání poškození a předání k řešení asistentce
kontrolní činnost - fyzická kontrola vozidel - dohled nad technickým stavem vozidel, jejich poškození, kontrola povinného a předepsaného vybavení
evidence a předávka vázacích a upínacích prostředků
evidence ověřování tachografů u tahačů
evidence STK, případně jejich zajištění
pronájem vozidel
komunikace s našimi řidiči a evidence jejich požadavků na opravu vozidla
řidičské oprávnění sk. B,C, C+E
znalost práce na PC
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?