- 31 500 – 34 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme specializovaný showroom a velkoobchodní kancelář pro designové, stavební produkty pro rezidentní i veřejné stavby. Na trhu jsme více než 20 let a za tu dobu jsme si vytvořili stabilní síť zákazníků a neustále rozšiřujeme naši nabídku produktů pro soukromé stavebníky i velké stavební firmy. Realizujeme projekty po celé České republice, od menších zakázek až po rozsáhlé instalace.
Jsme normální, obchodní firma klasického střihu, nabízíme a prodáváme zboží s přidanou hodnotou odborného poradenství. Naš sortiment zákazníci vyhledávají a chtějí. Našim úkolem je zajistit, aby zákazník dostal všechny informace a rady, které mu můžeme poskytnout, aby si odvážel výrobek, který mu pomůže vyřešit jeho stavební nebo designový záměr.
Do našeho týmu tedy hledáme komunikativního a organizačně schopného kolegu či kolegyni, který/á se postará o zakázky a projekty, s kterými příjdou naši zákazníci či architekti do našeho showroomu. Měli by jste být organizovaní, zaměřeni na výsledek, schopni samostatné práce i práce v týmu. Spolehlivost by mělo být Vaše druhé jméno. Hledáme kolegu/kolegyni s pozitivním přístupem, který rád/a komunikuje s lidmi a má smysl pro detail i pro humor.
Co bude náplní vaší práce?
Komunikace se zákazníky, poskytování informací o produktech a službách, poradenství při výběru na showroomu, řešení projektů, vystavování dokladů souvisejících s obchodním případem.
Organizace a koordinace schůzek se zákazníky v showroomu.
Vyřizování poptávek a zpracování nabídek.
Procesování objednávek ze specializovaného e-shopu.
Spolupráce s obchodním ředitelem na marketingových aktivitách a kampaních.
Budete se podílet na rozhodování o šíři a typu nabízeného sortimentu v rámci naší specializace.
Bez čeho se u nás neobejdete?
Výborné komunikační a prezentační dovednosti (obchodní duch)
Schopnost samostatné práce a organizace času.
Zkušenosti z práce v interiérové, stavební nebo obchodní firmě, případně prodejně nebo studiu
Znalost práce s počítačem a běžnými kancelářskými programy.
Příjemné a profesionální vystupování.
Na čem nelpíme, ale v práci vám pomůže:
Zkušenosti z oblasti obchodu nebo zákaznického servisu.
zkušenosti ze stavebnictví či interiérového designu
Znalost sw ABRA (není nutné)
Zkušenosti s tvorbou obsahu pro sociální sítě. (jen pokud Vás to baví).
Zájem o design a architekturu.
Jak se staráme o své kolegy?
Přátelské pracovní prostředí v menším kolektivu.
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů.
Podpora profesního růstu a vzdělávání.
Benefity:
Flexibilní pracovní doba.
Sleva na firemní produkty.Seves Glassblock
Občerstvení na pracovišti.
Firemní skútr :-) pokud jsi fanda/fanynka
Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis spolu s krátkým motivačním dopisem na e-mailovou adresu
. Těšíme se na vaši odpověď a budeme vás kontaktovat v nejbližší době. Holky nebojte se reagovat taky, někoho s citem pro design tady taky potřebujeme .-)S pozdravem,
Tým GLASS BLOCKS s.r.o.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?