- 30 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
Předpoklady pro výkon funkce:
Uchazeč je státním občanem ČR, občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, popř. je cizincem, který má v ČR povolen trvalý pobyt, dosáhl věku 18 let, je plně svéprávný, je bezúhonný a ovládá český jazyk.
Přihlášky uchazeče musí obsahovat jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazeč cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis uchazeče.
Uvítáme telefonický a elektronický kontakt na uchazeče.
K přihlášce se připojí životopis uchazeče, prostá kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší tří měsíců nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti, prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. další doklady prokazující odbornost uchazeče.
Přihlášky v písemné podobě se všemi požadovanými doklady musí být doručeny na adresu Městský úřad Jičín, Žižkovo náměstí 18, 50601 Jičín, k rukám vedoucího Městského úřadu Jičín, Ing. Petera Bareše, nebo odevzdány na podatelně MěÚ či zaslány v elektronické podobě do datové schránky ID ztmbqug do 14:00 hodin dne 29.04.2025.
Případné bližší informace Vám budou podány na výše uvedené adrese nebo u vedoucího oddělení informatiky Ing. Petra Brunnera, na adrese ul. 17. listopadu 16, 506 01 Jičín, tel. č. zobrazit tel. číslo či mailu: e-mail přes .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.