- 55 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
H2O Group, a.s.
Jsme holding poskytující služby v oblasti investiční výstavby, investičního a
firemního poradenství. Nepatříme do světa korporátní šedi, stavíme na tom, že
každý z nás přináší do týmu něco speciálního a každý má prostor pro osobní a
profesní růst!
• Odpovědnost za kompletně dokončené stavební dílo
• Odpovědnost za dodržování technologických postupů, norem, podmínek a lhůt dle
SOD
• komunikace s investorem, generálním dodavatelem stavby, projektantem a
• příslušnými úřady
• zastupování investora na stavbě ve věcech smluvních a technických
• dohled nad prováděním prací na stavbě, kontrola kvality, prostavěnosti a
• harmonogramu
• uplatňování dodržování technických norem, technologických předpisů při realizaci
zakázky
• příprava podkladů pro výběrová řízení a vyhodnocení výsledků VŘ
• předávání stavby a řešení případných oprav a vad
• spolupráce s dodavateli
• vedení jednání s investory a dalšími účastníky výstavby (GDS, projektanti, úřady..)
• vedení kontrolních dnů
• vzdělání stavebního směru
• znalost práce na PC (MS Office), DALUX a CAD výhodou
• po zapracování schopnost samostatného řízení výstavby a řízení projektů
• orientace ve stavebních normách a technických podkladech
• orientace v projektové dokumentaci
• dobré analytické a komunikační schopnosti, časová flexibilita, spolehlivost
• logické myšlení, pečlivost a orientace na detail, vyjednávání a řešení konfliktů
• zkušenosti v oblasti projektového řízení výhodou
• znalost AJ/NJ výhodou
• 30+ let zkušeností – možnost učit se od těch nejlepších
• dynamické prostředí – zakázky v ČR i zahraničí
• osobní a profesní růst
• účast na realizaci zajímavých projektů – administrativních, průmyslových,
• rezidenčních
• týmová atmosféra, práce v součinnosti s vedoucím projektovým manažerem
• otevřený dialog a vzájemná inspirace
• výborná dopravní dostupnost
• služební telefon, notebook a automobil i pro soukromé účely
• místo výkonu práce – Praha a okolí
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.