- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

H2O Group a.s. je holding poskytující služby v oblasti investiční výstavby, investičního a firemního poradenství. V oblasti investiční výstavby nabízíme komplexní služby v rámci project managementu. Do týmu hledáme posilu na pozici contract – tender managera/ku se zkušenostmi z rozpočtového oddělení.
• Budete se podílet na přípravě a průběhu výběrových řízení na generálního dodavatele stavby, subdodavatelských firem a kontrolních tenderů.
• Součástí vaší práce bude příprava a kontrola smluvní dokumentace a koordinační činnost v rámci projektového řízení, vytváření rozpočtů a kontrola nabídkových cen.
• Budete nejprve pomáhat seniorním kolegům na aktuálních projektech. Postupně dostanete na starosti komplexnější a složitější procesy, menší nebo dílčí projekty, které budete mít samostatně na starosti.
• SŠ/VŠ stavebního směru
• angličtina na úrovni min.B1 – středně pokročilý
• Praxe v oblasti rozpočtů a přípravy stavební výroby
• Znalost a zkušenost práce v KROSu a KUBIXu výhodou
• Orientace ve stavebních normách a technických podkladech
• Orientace ve stavební dokumentaci
• Orientace v legislativě a předpisech (stavební zákon)
• Zodpovědnost a proaktivita v řešení rozpočtování u jednotlivých projektů
• Logické myšlení, pečlivost a orientace na detail
• Znalost práce na PC ( MS Office)
• Znalost CAD Software, MS Project , BIM výhodou
• Práci ve stabilní firmě, která neustále roste a vyvíjí se
• Možnost rozvíjet své dovednosti a možnost profesního růstu
• Účast na realizaci zajímavých projektů
• Skvělý pracovní kolektiv a příjemnou firemní kulturu
• Kvalitní a příjemné pracovní prostředí s výbornou dopravní dostupností
• Služební telefon a notebook
• Místo výkonu práce Praha
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?