- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete stát u zrodu významných stavebních projektů a být tím, kdo je dotáhne od akvizice až po realizaci?
Do našeho týmu hledáme zkušeného manažera, která se nezalekne dlouhých vyjednávání, umí navazovat vztahy s developery a generálními dodavateli a má přehled ve stavebnictví.
Hledáme člověka, kterého baví kombinace obchodu, vyjednávání a projektového řízení a který má chuť posouvat projekty i celý tým kupředu.
📩 Zaujala vás tahle příležitost? Pošlete nám svůj životopis a pár vět o sobě – rádi vás poznáme blíž!
MANAŽER PRO DEVELOPERSKÉ A STAVEBNÍ PROJEKTY (od 80.000 Kč)
* Aktivní vyhledávání a akvizice nových obchodních příležitostí v oblasti stavebnictví a developmentu
* Účast v tendrech a výběrových řízeních, příprava a prezentace nabídek
* Vedení a koordinace obchodních jednání s developery, investory, generálními dodavateli a subdodavateli
* Budování a rozvíjení dlouhodobých vztahů s klíčovými partnery
* Zodpovědnost za obchodní případ od prvního kontaktu až po podpis smlouvy
* Koordinace projektů v realizaci – kontrola časových harmonogramů, rozpočtů a komunikace se subdodavateli
* Spolupráce s interním projekčním a technickým týmem při přípravě řešení
* Monitorování trhu a konkurence, přinášení nových obchodních strategií
* Praxe min. 3–5 let v obchodu nebo projektovém řízení ve stavebnictví / developmentu
* Prokazatelné zkušenosti s akvizicí a dlouhodobými obchodními případy (tendry, výběrová řízení, velké projekty)
* Znalost prostředí stavebnictví, orientace v projektové a technické dokumentaci
* Zkušenost s jednáním s developery, generálními dodavateli, investory a subdodavateli
* Schopnost vést obchodní jednání a vyjednávat na profesionální úrovni
* Strategické myšlení, schopnost dotahovat projekty do konce
* Výborné komunikační a prezentační dovednosti, reprezentativní vystupování
* Aktivní přístup, samostatnost a schopnost převzít zodpovědnost
* Řidičský průkaz sk. B, ochota cestovat v rámci sl.cest
* Angličtina podmínkou (zahraniční partneři, dokumentace)
* Motivační finanční ohodnocení + bonusy navázané na výsledky obchodů
* Služební automobil i k soukromému využití, notebook, telefon
* Flexibilní pracovní dobu a možnost práce formou home office
* Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a silným jménem na trhu
* Účast na významných stavebních projektech v ČR i zahraničí
* Profesní rozvoj – školení, konference, možnost zahraničních stáží
* Firemní akce, teambuildingy a přátelské prostředí
* 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na penzijní/životní pojištění
* Stravenkový paušál
* Příspěvek na sport, kulturu a volnočasové aktivity (MultiSport karta)
* Místo výkonu práce: celá ČR
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?