- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Staňte se klíčovou osobností v řízení prestižních rezidenčních projektů! Pokud vás motivuje možnost ovlivnit podobu nových rezidenčních lokalit, pracovat s nejlepšími odborníky v oboru a mít zásadní vliv na výslednou kvalitu projektů, pak hledáme právě vás! Pošlete nám svůj životopis a přihlaste se tak na pozici:
PROJEKTOVÝ MANAŽER/KA - DEVELOPMENT (okolo 80.000 Kč + BONUSY)
* Kompletní řízení rozsáhlých rezidenčních projektů (nad 300 mil. Kč) od přípravy po předání
* Tvorba koncepce, rozpočtů a harmonogramů, řízení nákladů a kvality
* Vedení přípravného týmu a koordinace dodavatelů i subdodavatelů
* Zajištění povolení, smluvní agenda, kontrolní dny a dohled nad realizací
* praxi s řízením velkých developerských projektů na straně developera
* SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru, znalost technologií, legislativy a povolovacích procesů
* Prokazatelnou zkušenost s řízením generálních dodavatelů
* Strategické myšlení, samostatnost, odolnost vůči stresu, výborné vyjednávací schopnosti
* Pokročilou znalost MS Office, MS Project, AJ – porozumění dokumentaci
* Motivační finanční ohodnocení + systém odměn
* 5 týdnů dovolené, 3 sick days
* Služební automobil
* Multisport kartu a příspěvek na stravné
* Lekce AJ, profesní školení
* Přátelské prostředí, týmové akce
* Firemní dovolené v exotických destinacích
* Místo výkonu práce: Brno

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.