- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
MANAŽER KVALITY (70-80.000 KČ)
Strojírenská výroba | Mezinárodní firma s tradicí a přesahem
Tahle role dává smysl! Nabízí prostor ovlivnit kvalitu napříč firmou, zlepšovat procesy a vést menší tým, který ví, co dělá. Pokud Vás baví kombinace techniky, organizace a spolupráce, najdete tu stabilní zázemí, jasnou odpovědnost a možnost skutečně něco posouvat.
* Budete mít na starost vedení menšího týmu
* Budete organizovat práci, nastavovat procesy a hledat cesty, jak dělat věci efektivněji
* Zapojíte se do zavádění nových výrobků a technologií z pohledu kvality
* Budete vyhodnocovat a navrhovat kontrolní postupy
* Budete řešit neshody a hledat řešení
* Nebudete však v tom sami - kvalita je u nás týmový disciplína!
* Máte středoškolské vzdělání ve strojírenském nebo příbuzném oboru
* Máte min. 5 let praxe v oblasti kontroly kvality
* Už jste vedl tým - víme, že to občas není jen o práci, ale o lidech
* Máte zkušenosti z manažerské pozice
* Jste technický typ a umíte si věci zorganizovat
* Domluvíte se anglicky nebo německy? Není to podmínkou, ale oceníme to!
* Víme, že odpočinek je důležitý, tudíž u nás máme 5 týdnů dovolené
* Jazykové kurzy - pokud začínáte, podpoříme Vás!
* Příspěvek na penzijní a životní pojištění
* Kantýna, kde si jídlo vybere každý a navíc za zvýhodněnou cenu
* Tým nadšenců kvality
* Užíváme si čas i mimo pracovní prostředí, takže teambuildingy jsou u nás jasné
* Budete mít možnost se u nás rozvíjet, máme pravidelná školení a odborné vzdělávání
* Můžete klidně nastoupit ihned
* Hledáme v lokalitě okres Třebíč

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.