- Plný úvazek
Pro našeho klienta – významnou a zaměstnanci velmi ceněnou nadnárodní společnost zabývající se výrobou a prodejem cukrovinek, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici:
OFFICE MANAŽER/koordinátor
Popis pracovních činností:
- Zajištění plynulého chodu kanceláře včetně náležitých administrativních a provozních prací
- Příjem a přepojování telefonních hovorů, příprava, zapisování, rozdělování a odesílání pošty/balíků.
- Archivace poštovních dokumentů, dodacích listů a dalších potřebných dokumentů.
- Vyjednávání podmínek dodavatelských služeb (smlouvy s hotely, kancelářské potřeby, úklid, taxi, kurýři atp.)
- Zajištění oprav a servisu kancelářské techniky.
- Zodpovědnost za rezervace hotelů, organizace cest pro zaměstnance a návštěvy, organizace meetingů a dalších setkání
- Poskytování administrativní a provozní podpory ostatním oddělením dle potřeby či žádosti nadřízeného
Součástí této pozice je také B2B coordinátor pro brand management
- Zajištění zákaznického servisu pro domácí trhy ČR/SR a export do zemí JV Evropy
- Přímo komunikovat se zákazníky, telefonicky a elektronicky
- Rychle reagovat na dotazy zákazníků
- Zpracovávat a řešit požadavky zákazníků
- Poskytovat informace o cenách a dodávkách
- Zpracovávat objednávky, dodací listy a faktury
- Organizovat práci tak, aby nedošlo k narušení časového rozvrhu dodavatelů a zákazníků
- Komunikovat a koordinovat činnosti s dalšími odděleními v rámci společnosti, logistickým poskytovatelem a dopravci
Požadavky:
- SŠ vzdělání
- Anglický jazyk, nutnost verbální i písemné komunikace
- Orientace na zákazníka
- Odolnost vůči stresu
- Preciznost, všímavost, samostatnost
Nabídka:
- Nástup možný od 12/2019, případně dříve
- HPP na dobu neurčitou
- Možnost využívat firemní benefity, slevy na výrobky atd.
- Pracoviště P- 4 přímo u stanice metra



