Zákaznická podpora / Back office
- Brno
- Brand Promotion CZ, s.r.o.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Brno |
Firma | ILIOS s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Management, Energetika, životní prostředí, ekologie, Specialista / specialistka plánování, Produktový manažer / manažerka, Specialista / specialistka v energetice |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Expert C2) |
Hrubá mzda | 33.000 – 38.000 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jsme rodinná brněnská společnost ILIOS s.r.o., která se zabývá prodejem a instalacemi fotovoltaických elektráren, tepelných čerpadel a chytrých domácností.
Hledáme nového kolegu / novou kolegyni, který/á je rozený/á organizátor/ka. Jste pečlivý/á, systematický/a, nebojíte se komunikace s lidmi?
• koordinace realizačních týmů (montéři FV panelů, elektrikáři, revizní technici) • komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mailem) a s projekčním týmem • plánování zakázek, zpracování objednávek
• zajištění předávací dokumentace
• řešení operativních a organizačních úkolů
• ad-hoc záležitosti organizačně administrativního charakteru
• příjemné pracovní prostředí
• moderní kancelář v Brně s dobrou dopravní dostupností
• bezva kolektiv lidí s přátelskou atmosférou
• firemní akce, teambuildingy, školení, další vzdělávání se v oboru • firemní telefon, notebook, kompletní kancelářské zázemí
• příspěvek na stravování
• příspěvek na sport
• odpovídající finanční ohodnocení
• nástup ihned
• ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, technický obor výhodou • zkušenosti na pozici projektového manažera výhodou
• znalost fotovoltaických systémů výhodou
• spolehlivost, samostatnost, organizační schopnosti
• pokročilá znalost MS Office (zejména Excel, Word)
• chuť učit se novým věcem
• dobrá znalost českého jazyka v mluvené i psané formě
Pokud rádi pracujete v týmu a umíte být pro ostatní oporou, na kterou se mohou vždy spolehnout, hledáme právě Vás.
Neváhejte nám zaslat svůj životopis, rádi se s Vámi setkáme na osobním pohovoru.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!
Potřebujete v práci ukončit svůj pracovní poměr? Máte několik možností, které vám představíme, a připravili jsme pro vás i vzor výpovědi pracovní smlouvy. Pojďme se společně podívat na to, jak vypadá vzor výpovědi ze strany zaměstnance a co byste měli zvážit, než vyplníte námi připravený vzor výpovědi z práce.
Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.
Poradíme vám, jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele, který vám například nevyplácí vaši mzdu nebo odstupné. Máte dvě možnosti, jak své peníze získat zpět. V článku najdete i vzor insolvenčního návrhu.
V tomto díle našeho seriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na to, jaké máte možnosti, pokud se zhorší váš zdravotní stav, například dlouhodobě pozbudete zdravotní způsobilost nebo jste v pracovní neschopnosti. Jak je to s výpovědní lhůtou, kdy se neprodlužuje a kdy se naopak prodlužuje.
Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.
Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?
Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje