- Plný úvazek
A11 z:10/6/2022 a:20/6/2022
Náplň práce:
- organizace porad vedoucích a Ředitelství, včetně výjezdních
- zpracování pošty a korespondence Charity Frýdek-Místek,
- centrální nákupy a centrální komunikace s dodavateli
- podpora fungování Ředitelství a organizace
Požadujeme:
- Minimální předpoklady:
- ukončené středoškolské maturitní vzdělání se všeobecným, sociálním nebo ekonomickým zaměřením
- základní uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
- předložení výpisu z RT
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
- dovednost psaní na PC všemi deseti
- ochotu vzdělávat se
- komunikační schopnosti, flexibilitu
- schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
- zodpovědnost, spolehlivost
- důvěryhodnost
- organizační schopnosti.
- Doporučené předpoklady:
- orientace ve fungování neziskových organizací
- orientace v sociálních službách
- zkušenost s prací v neziskové či církevní organizaci vítána
- ochotu přicházet s vlastními nápady
- ochotu podílet se na řešení různých situací.
Nabízíme:
- možnost plného i zkráceného úvazku na dobu určitou 1 rok s možností navýšení a prodloužení
- samostatnou, odpovědnou, pestrou i týmovou práci
- finanční ohodnocení dle mzdového předpisu Charity Frýdek-Místek, nástupní mzda 28.000 Kč při plném úvazku
- možnost home office, 6 týdnů dovolené, stravenky, repre oděvy, apod.
- možnost uplatnit své individuální schopnosti a dovednosti, seberealizace
- nástup srpen/září 2022.
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte do 7. 7. 2022 elektronicky na e-mail e-mail přes . Výběrové řízení je dvoukolové, k ústnímu pohovoru budou pozváni vybraní kandidáti. Nevyžádané zaslané přihlášky se nevracejí a zaslání uchazeči souhlasí se zpracováním svých údajů pro účely výběrového řízení.



