- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

První kontakt e-mailem.
Co bude náplní Vaší práce?
o Planování cílů pobočky na uřcitou dobu, kontrola a reporting dosažených cílů managementu společnosti
o Kontrola dodřžovaní smlouvních podmínek se zástupcem, připadně změny, prolongace, kontrola vedení veškerého prodeje podle schválených cen
o Pravidelná kontrola E-shopu určeného státu, editace webových stránek v lokálním jazyce, planování a spouštění promo akcí ve spolupraci se zástupcem zemí.
o Podpora zastupce v oblasti zpracování objednavek na E-shopu a operací s tím spojených (změna, zrušeńí, reklamace objednávky, editace údaji atd)
o Zajištění prezentáčních a jiných materiálů v lokálním jazyce zástupce ve spoluprací s marketingovým odděléním společnosti
o Přijetí objednávek od uřcitých států a zavedení do rezervačního systému společnosti
o Organizace splnění/realizace odjednávky, která obsahuje komunikaci se skladem ohledně chystaní zakazky, komunikaci s ucětní ohledně připravy faktruračních dokladú a provědění plateb, připrava doprovodných dokladů (popřípadně exportních dokumentů na celnici) a zajištění dopravy.
o Provádění pravidelných inventur na pobočce, kontrola skladových zásob a dostupnosti produktů na E-shopu
o Asistence při přípravě a účast na společenských akcích, seminářích, webinářích a eventech
o Popřipadně služební zahraniční cesty
práce v příjemném prostředí v kanceláři poblíž výroby s možností vidět, jak se vyrábí naše produkty
o možnost profesionálního růstu a rozvoje business procesu
o otevřená politika firmy umožnuje rychlou reakci na Vaší zpětnou vazbu a realizací vašich nápadů a představ na zlepšení řešení problemů nebo novýh procesů.
o Díky mezinarodní tváři společnosti možnost komunikace a poznaní nových jazyků, kultur a skvělých lidí
o Služební notebook a telefon
o Sleva na firemní výrobky
o Podpora sportu a vyplacení speciálního běžeckého bonusu
o Firemní a mezinarodní akce
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?