- 43 000 – 53 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
- Sestavování daňových přiznání k DPH, DPPO, dani z nemovitých věcí, dani z nabytí nemovitých věcí, silniční dani apod. včetně zajištění jejich podání v zákonných termínech
- Kontrolní a souhrnné hlášení
- Administrativa související se spotřební daní z minerálních olejů
- Průběžná kontrola účetních dat z daňového hlediska
- Kalkulace a účtování rezervy na DPPO na měsíční bázi
- Reportování, analýzy, detekce a řešení daňových rizik
- Komunikace s finančními úřady, celními úřady a deklaranty, zajištění potřebné součinnosti s tuzemskými i zahraničními úřady (potvrzení o bezdlužnosti, daňové domicily apod.)
- Údržba daňových účtů v SAPu
- Zajištění podkladů, kontrola dodržování transferových cen v rámci skupiny
- Dohled nad konsignačními sklady z pohledu daní
- Elektronická registrace prodejů
- Spolupráce napříč odděleními, podpora projektů z daňového hlediska
- zkušenosti v oblasti daní alespoň 5 let na podobné pozici
- výborná orientace v daňové problematice, alespoň základní znalost účetnictví
- Znalost SAP, Excel
- Znalost anglického jazyka (písemně i komunikativně), čeština plynule
systém benefitů garantovaný kolektivní smlouvou jako např. penzijní připojištění, příspěvky na rekreaci pro děti, odpočinková místnost
- týden dovolené navíc
- jazykové kurzy na pracovišti
- mobilní telefon
- notebook
- pozici na plný úvazek
- zázemí silné společnosti
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?