- 33 280 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s vedením a motivováním kolektivu? Víte jak funguje agenda zákaznické podpory, umíte řešit problémy s chladnou hlavou a být příkladem pro svůj tým? Pak hledáme právě vás, zašlete mi svůj životopis a staňte se styčným důstojníkem, kolegou a mentorem našich asistentů.
- Primárně zaměřená a řízení a organizaci procesů call centra
- Úkolování a řízení operátorů
- Dohled na plněním plánů
- Vedení příslušné administrativy a evidence
- Aktivní podílení se na optimalizaci procesů
- Vedení hodnocení, statistik a reportů
- Úzká spolupráce s dalšími kolegy
- SOU/SŠ - obor nerozhoduje
- Praxe na vedoucí pozici v oblasti podpory zákazníka/call centra
- Zkušenosti s vedením týmu
- Organizační, komunikační a analytické schopnosti
- Výborná znalost práce na PC - Excel, Google tabulky
- Zodpovědnost, iniciativa a pečlivost
- Schopnosti samostatné práce i týmového hráče
- Nástupní plat 40 000 Kč
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost homeoffice
- Kvartální bonusy a odměny
- 5 týdnů dovolené
- 4 Freedays
- Vzdělávací kurzy a školení
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenky
- Občerstvení na pracovišti
- Služební telefon i k soukromým účelům
- Kartu Benefit plus - 10 000 Kč/rok
- Místo výkonu: Brno

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.