O nás

Jobs Contact Personal, s.r.o.

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.

O nás

Silná, stabilní, technicky vyspělá a dynamicky se rozvíjející společnost přijme šikovnou kolegyni na pracovní pozici asistentka vedení společnosti.

Pokud máte rádi smysl pro pořádek, time – management Vám „šlape jako hodinky“ a silnou stránkou vaší osobnosti je aktivní přístup k práci? Tak to jste přesně náš člověk!

Ale nebojte :) Hledáme především fajn člověka, který k nám zapadne a bude spolehlivým a šikovným parťákem pro společnost.

Náplň práce:

  • činnost spojená s fungováním sekretariátu
  • účast a příprava zápisů z porad vedení a jednání statutárních orgánů
  • koordinace a příprava podkladů pro jednání
  • zpracování dokumentů v MS Office
  • administrativní podpora (evidence dokumentů, skenování, tisk, archivace, datové schránky)
  • plánování a organizování schůzek vedení skupiny
  • zajišťování oběhu a správy smluv a dalších dokumentů
  • příprava podkladů pro rozúčtování energií, správa smluvní dokumentace

Co od Vás očekáváme:

  • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
  • praxe na obdobné pozici
  • dobré komunikační schopnosti v psaném i mluveném projevu, znalost AJ výhodou (ale ne podmínkou)
  • výborná znalost práce s balíčkem MS Office (vzorce, grafy i kontingenční tabulky)
  • spolehlivost při práci s obchodními a diskrétními informacemi
  • řidičský průkaz sk. B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • dostanete prostor pro svou realizaci
  • firemní rekreační zařízení
  • vzdělávací kurzy, školení
  • firemní akce
  • bonusy/prémie, kafetérie
  • dovolená 5 týdnů
  • práce v příjemném prostředí moderních kanceláří
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • budete pracovat v dobře fungujícím týmu, který je ochotný kolegovi vždy pomoci
  • lokalita: Žďár nad Sázavou

 

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka, asistent, práce v administrativě, administrativní pracovník, administrativa, referent, obchodní asistent, fakturant, recepční, back office, front office,…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Kaufland Česká republika v.o.s. | Kaufland Česká republika v.o… | Velké Meziříčí Velké Meziříčí
  • 33 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. srpna
Bc. Roman Sobocik | Bc. Roman Sobocik | Havlíčkův Brod Havlíčkův Brod
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. srpna
ANOCOTE LIMITED, Czech Republic branch, organizační složka | ANOCOTE LIMITED, Czech… | Plotiště nad Labem, Hradec Králové Plotiště nad Labem, Hradec…
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
Lead - Project Advices s.r.o. | Lead - Project Advices s.r.o. | Brno Brno
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
LogicVision s.r.o. | LogicVision s.r.o. | Frýdek-Místek Frýdek-Místek
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Balková, Tis u Blatna Balková, Tis u Blatna
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
Teufelberger spol. s r.o. | Teufelberger spol. s r.o. | Veselí nad Lužnicí II, Veselí nad Lužnicí Veselí nad Lužnicí II, Veselí…
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
Kaufland Česká republika v.o.s. | Kaufland Česká republika v.o… | Hloubětín, Praha Hloubětín, Praha
  • 31 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
Kaufland Česká republika v.o.s. | Kaufland Česká republika v.o… | Břevnov, Praha Břevnov, Praha
  • 50 000 – 85 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. října
Mateřská škola, Starodubečská 506, Praha 10 - Dubeč | Mateřská škola, Starodubečská… | Dubeč, Praha Dubeč, Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 24. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Albert Česká republika, s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., Česká pošta, s.p., Česká spořitelna, a.s., RWD, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., DS Smith Packaging Czech Republic s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Tesco Stores ČR a.s., FOKUS Vysočina, z.ú., VEZEKO s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., ERGOTEP, družstvo invalidů, 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, BASIC Česká republika, z.s., Bc. Roman Sobocik, EUROBIT - čerpací stanice s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Kurýr / Kurýrka, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Barista / Baristka, Barman / Barmanka, Cukrář / Cukrářka, Číšník / Servírka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Zahradník / Zahradnice, Chůva dětí, Lektor / Lektorka, Dělník / Dělnice, Přípravář / Přípravářka, Produktový manažer / manažerka, Kouč / Koučka, Pedagogický asistent / asistentka, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vychovatel / Vychovatelka, Prodejce / prodejkyně vozů, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Havlíčkův Brod, Chotěboř, Velké Meziříčí, Celá ČR, Žďár nad Sázavou, Bystřice nad Pernštejnem, Vysočina, Střítež, okres Jihlava, Hruškové Dvory, Jihlava, Hlinsko, okres Chrudim, Záboří, Proseč, okres Chrudim, Bystré, okres Svitavy, Kozlov, okres Jihlava

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

agentura nabídka generál
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT