O nás

Silná, stabilní, technicky vyspělá a dynamicky se rozvíjející společnost přijme šikovnou kolegyni na pracovní pozici asistentka vedení společnosti.

Pokud máte rádi smysl pro pořádek, time – management Vám „šlape jako hodinky“ a silnou stránkou vaší osobnosti je aktivní přístup k práci? Tak to jste přesně náš člověk!

Ale nebojte :) Hledáme především fajn člověka, který k nám zapadne a bude spolehlivým a šikovným parťákem pro společnost.

Náplň práce:

  • činnost spojená s fungováním sekretariátu
  • účast a příprava zápisů z porad vedení a jednání statutárních orgánů
  • koordinace a příprava podkladů pro jednání
  • zpracování dokumentů v MS Office
  • administrativní podpora (evidence dokumentů, skenování, tisk, archivace, datové schránky)
  • plánování a organizování schůzek vedení skupiny
  • zajišťování oběhu a správy smluv a dalších dokumentů
  • příprava podkladů pro rozúčtování energií, správa smluvní dokumentace

Co od Vás očekáváme:

  • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
  • praxe na obdobné pozici
  • dobré komunikační schopnosti v psaném i mluveném projevu, znalost AJ výhodou (ale ne podmínkou)
  • výborná znalost práce s balíčkem MS Office (vzorce, grafy i kontingenční tabulky)
  • spolehlivost při práci s obchodními a diskrétními informacemi
  • řidičský průkaz sk. B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • dostanete prostor pro svou realizaci
  • firemní rekreační zařízení
  • vzdělávací kurzy, školení
  • firemní akce
  • bonusy/prémie, kafetérie
  • dovolená 5 týdnů
  • práce v příjemném prostředí moderních kanceláří
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • budete pracovat v dobře fungujícím týmu, který je ochotný kolegovi vždy pomoci
  • lokalita: Žďár nad Sázavou

 

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka, asistent, práce v administrativě, administrativní pracovník, administrativa, referent, obchodní asistent, fakturant, recepční, back office, front office,…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

DAFE - PLAST Jihlava, s.r.o. | DAFE - PLAST Jihlava, s.r.o. | Polná Polná
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
INTERMONT s.r.o. | INTERMONT s.r.o. | Chotěboř Chotěboř
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
INTERMONT s.r.o. | INTERMONT s.r.o. | Staré Ransko, Krucemburk Staré Ransko, Krucemburk
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
ANOCOTE LIMITED, Czech Republic branch, organizační složka | ANOCOTE LIMITED, Czech… | Plotiště nad Labem, Hradec Králové Plotiště nad Labem, Hradec…
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
Lead - Project Advices s.r.o. | Lead - Project Advices s.r.o. | Brno Brno
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
LogicVision s.r.o. | LogicVision s.r.o. | Frýdek-Místek Frýdek-Místek
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Balková, Tis u Blatna Balková, Tis u Blatna
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
Teufelberger spol. s r.o. | Teufelberger spol. s r.o. | Veselí nad Lužnicí II, Veselí nad Lužnicí Veselí nad Lužnicí II, Veselí…
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
Mateřská škola, Starodubečská 506, Praha 10 - Dubeč | Mateřská škola, Starodubečská… | Dubeč, Praha Dubeč, Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 24. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
LPP Czech Republic, s.r.o., Československá obchodní banka, a. s., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., RKO GROUP a.s., NOVÁK maso - uzeniny s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., SIMIX GROUP s.r.o., Česká pošta, s.p., FOKUS Vysočina, z.ú., Deklarace odpovědného podnikání z. s., KFC, Albert Česká republika, s.r.o., VEZEKO s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, MIMO BOHEMIA, a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., DAFE - PLAST Jihlava, s.r.o., Comac jobs s.r.o., INTERMONT s.r.o., ERGOTEP, družstvo invalidů

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Nákupčí, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Skladník / Skladnice, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Přípravář / Přípravářka, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební technik / technička, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Vedoucí týmu / Team leader, Výkonný ředitel / ředitelka, Prodejce / prodejkyně vozů, Technik / technička ve strojírenství, Dělník / Dělnice, Technik / technička výroby, Cukrář / Cukrářka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Obsluha strojů, Přijímací technik / technička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Velké Meziříčí, Žďár nad Sázavou, Polička, Ždírec nad Doubravou, Havlíčkův Brod, Chotěboř, Hlinsko, okres Chrudim, Bystřice nad Pernštejnem, Celá ČR, Nové Město na Moravě, Polná, Staré Ransko, Krucemburk, Záboří, Proseč, okres Chrudim, Vysočina

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

agentura nabídka generál
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT