Billing & Logistics Specialist

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha  Staré Město, Praha
Firma PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Doprava, logistika a zásobování, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Administrativní pracovník / pracovnice, Celník / Celnice, Logistik / Logistička, Fakturant / Fakturantka, Účetní
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Hrubá mzda 40.000 – 50.000 Kč

Pro našeho klienta, společnost, která je světovým poskytovatelem didaktických materiálů pro výuku obnovitelných zdrojů energie a snaží se pokrýt všechny úrovně vzdělávání, od základních škol až po univerzity, hledáme vhodného kandidáta na pozici Billing & Logistics Specialist.

Náplň práce:

Do našeho týmu nyní hledáme specialistu na logistiku a fakturaci. Máte alespoň krátkou praxi na podobné pozici nebo v administrativě? Nebojíte se angličtiny? Pak je tato pozice vhodná právě pro vás. Budete mít na starosti především logistiku, celní a skladovou agendu, ale i fakturaci. Budete pracovat v systémech Pohoda a QuickBooks:

  • Zpracování celních dokladů JSD a VDD
  • Příprava podkladů pro zpracování DPH z hlediska dovozu a vývozu
  • Zadávání dovozních JSD do Pohody
  • Práce s daty v programu Pohoda (skladové hospodářství, především příjemky)
  • Provádění inventury zásob
  • Agenda příchozích leteckých a lodních zásilek (jednání a celní řízení s dopravci, komunikace se sklady)
  • Fakturace v QuickBooks a s tím související činnosti
  • Kontrola kompatibility: Pohoda vs SalesForce a QuickBooks vs SalesForce
  • Agenda hlášení obalů a elektronického odpadu
  • Zastoupení Billing Specialist v době její dovolené (zpracování objednávek zákazníků, fakturace v Pohodě, komunikace s dopravci a sklady)
  • Časem možná mírná změna nebo rozšíření agendy

Požadujeme:

Jste pozitivní a proaktivní člověk, který má zájem učit se novým věcem a přispívat k úspěchu celého týmu. Po zaučení nebudete mít problém umět si zorganizovat práci, pracovat samostatně a převzít zodpovědnost za zadané úkoly. Vyhovuje Vám prostředí malé společnosti – věci se dějí rychle a lidé musí zvládat více úkolů. Mezinárodní spolupráce Vás nevyděsí, ale nadchne. Vyhovuje Vám dojíždění Na Příkopě. Jste precizní a orientovaný na detail. Máte analytické a logické myšlení. Jste tak trochu detektiv, který rád řeší problémy až do konce. Jste (stejně jako my) otevřeni novým nápadům a vylepšením stávajících procesů a pracujete na jejich zefektivnění.

  • Popsaný profil na Vás sedí
  • Komunikace v angličtině slovem i písmem (úroveň B2)
  • Perfektní čeština slovem i písmem
  • Znalost funkcí Excelu
  • Ideálně dva roky zkušeností na obdobné pozici

Výhodou:

  • Umět si v úkolech stanovit priority, zjednodušit a zautomatizovat pracovní postupy, zorganizovat si čas
  • Zkušenosti s účetním systémem Pohoda

Nabízíme:

  • 40 000 Kč nástupní mzda
  • 25 dní dovolené
  • Stravenky/Stravenkový paušál
  • Sick days
  • Roční bonus
  • Zdravotní péče
  • Teambuildingy
  • Místo výkonu práce: Praha 1 – Staré město

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Hlubočepy, Praha
  • Barrandov Studio a.s.
  • 13 900 – 14 500 Kč
  • Zkrácený úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
včerejší
Nutně vás hledají
  • Praha
  • EVROPA realitní kancelář
  • 60 000 – 120 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Zaměstnanecké akcie
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • ...
včerejší
  • Libeň, Praha
  • CCC Czech, s.r.o.
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Sickdays
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zahraniční pracovní cesty
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • ...
včerejší
  • Cvrčovice, Brno-venkov
  • Michaela Szajerová
  • 35 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště
Zveřejněno: 27. června
  • Roudnice
  • Tereza Černohorská
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Pružná pracovní doba
  • Služební auto
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 27. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
DoDo Czech s.r.o., HOBRA - Školník s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Barrandov Studio a.s., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., ABS Bonifer Czech s.r.o., Areklama s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., LOXIA Architectes Ingenierie s.r.o., EVROPA realitní kancelář, AZ FLEX, a.s., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., TAXTORRO s.r.o., MESSENGER a.s., AUTO PATRON s.r.o., K2 moto s.r.o., Mateřská škola Juarézova, příspěvková organizace, ManpowerGroup s.r.o., CentralWork s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Věra Pietrasová, HakimiStyle s.r.o., COBAP s.r.o., LKQ CZ s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Quinn Hotels Praha, a.s., Coweo Technologies s.r.o., TEDi obchodní s.r.o., EAGLE FITNESS s.r.o., Alternetivo s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., TESCOMA s.r.o., Bageterie Boulevard, Eco Face s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Košík.cz s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., GastroAgency s.r.o., HalfPrice, SECURITAS ČR s.r.o., Probační a mediační služba, Globus ČR, v.o.s., Eyeball s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Curso s.r.o., STILL ČR spol. s r.o., Stavební společnost Šlehofer, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., HERČÍK a KŘÍŽ, spol. s r.o., Executive Job s.r.o., BAUFERA s.r.o., Levenhuk Optics s.r.o., Aspena, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., JAP FUTURE s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., KB - BLOK systém, s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., CEBYT, a.s., Policejní prezidium České republiky, Michal Mázár, K.O. Poradenství, s.r.o., JOBSTART s.r.o., PRO SECURITY SE, Horavia s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Disponent / disponentka dopravy, Dopravce / Dopravkyně, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Poštovní doručovatel / doručovatelka, Převozník / Převoznice, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Taxikář / Taxikářka, Závozník / Závoznice, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Manager, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Náborář / Náborářka, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Autoelektrikář / Autoelektrikářka, Automechanik / Automechanička, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 9 - Horní Počernice, Praha 5 - Hlubočepy, Praha 8 - Libeň, Praha 4 - Michle, Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Kamýk, Praha 10 - Záběhlice, Praha 9 - Dolní Počernice, Praha 4 - Braník, Praha 6 - Bubeneč, Praha 10 - Strašnice, Praha 4 - Krč, Praha 8 - Karlín, Praha 5 - Jinonice, Praha 9 - Hloubětín, Praha 8 - Dolní Chabry, Praha 1 - Nové Město, Praha 10 - Malešice, Praha 10 - Vršovice, Praha 10 - Hostivař, Praha 10 - Horní Měcholupy, Praha 10 - Uhříněves, Praha 4 - Nusle, Praha 1 - Staré Město, Praha 9 - Kbely, Praha 5 - Stodůlky, Praha 7 - Holešovice, Praha 4 - Chodov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Čekáte rodinu? Povíme si vše o mateřské dovolené, jaký máte nárok na mateřskou dovolenou, kdy je pro vás nejlepší si vybrat zbývající dovolenou. Dozvíte se, že v průběhu mateřské dovolené vám vzniká nárok na další dovolenou.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.

Jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele

Jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele

Poradíme vám, jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele, který vám například nevyplácí vaši mzdu nebo odstupné. Máte dvě možnosti, jak své peníze získat zpět. V článku najdete i vzor insolvenčního návrhu.

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.

Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.

Znáte všechny podmínky konkurenční doložky?

Znáte všechny podmínky konkurenční doložky?

Pojďte zjistit vše o konkurenční doložce. Jaké podmínky musí být v konkurenční doložce uvedeny, jaká je minimální částka, kterou vám zaměstnavatel musí měsíčně vyplácet, za jakých podmínek můžete od konkurenční doložky odstoupit a mnohem více. Konkurenční doložka vzor je vás k dispozici zdarma.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

Seznamte se s nejlepšími HR událostmi roku! Představujeme vám TOP 10 konferencí a setkání zaměřených na lidské zdroje, kde můžete získat aktuální informace, sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty v oboru. Nepropásněte příležitost být v centru dění a být informován o nejnovějších trendech v HR. 🌟🗓️🤝

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

V tomto díle našeho seriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na to, jaké máte možnosti, pokud se zhorší váš zdravotní stav, například dlouhodobě pozbudete zdravotní způsobilost nebo jste v pracovní neschopnosti. Jak je to s výpovědní lhůtou, kdy se neprodlužuje a kdy se naopak prodlužuje.

agenda AJ auto bonus činnost den dění elektro energie hledám HR inzerát IT kandidát komunikace konzultant město mezinárodní místo Most mzda nabídka náplň práce NDA odpovědnost paušál pec péče pohoda pohovor postup pozice požadavky práce pracovní Praha právo prostředí řízení Salesforce sick day sklad SOU specialist společnost společnosti spolupráce staré Staré Město stravenkový paušál stravenky strukturovaný životopis teambuilding telefon účetní vhodná vhodné výkon vzdělávání zdravotní zkušenosti znalost životopis agendy automat celní činnosti dané dovolené DPH jednání kontakt kontrola kov list logistik materiál místo výkonu práce myšlení náplň národní osobní PR práce s daty priority problém proces procesů profi program příprava roční rok systém tým údaj úkol úkoly univerzity výše zájem zákazník zdravotní péče zdroj zkušenost změna

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena