- 60 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Ve společnosti ASITIS pomáháme samosprávám a firmám efektivně reagovat na změny klimatu. Děláme kvalitní práci, která má smysl a pomáhá zlepšovat svět, ve kterém žijeme.
Hledáme kolegu, který se bude podílet na zpracování koncepčních dokumentů v oblasti energetiky a mitigace klimatické změny, jako jsou: Místní energetické koncepce, Akční plány pro klima a energii a další - zejména pro obce a města.
U nás nečekejte nekonečné tabulky kontraktorů a reportingu 5ti stupňům manažerů. Práce je osobní – Vy, klient a pár kolegů z týmu, se kterými dáváte plnění dohromady ke spokojenosti zákazníka.
V případě, že do toho jdete s námi a jste připravení na novou profesní výzvu, pošlete nám životopis a napište nám více o svých zkušenostech a důvodech, proč byste s námi chtěli pracovat :)
* komunikace s klienty (převážně s vedením obcí a měst) – telefonáty, emaily, udržování kontaktu s klienty
* dodržování termínů a podílení se na zpracování strategických dokumentů
* koordinace termínů a schůzek v týmu
* administrativní činnost
* Po zaučení se budete podílet na zpracování Místních energetických koncepcí společně s týmem – psaní textů, kterými se budou řídit města, obce, příprava odborných podkladů a dat v oblasti mitigace změny klimatu + prezentace a projednávání s veřejností či odbornými pracovními skupinami
* VŠ vzdělání - nejlépe v oblasti ekonomie, management či regionální rozvoj
* dobré pracovní návyky, komunikační a organizační schopnosti
* schopnost psát a revidovat srozumitelné texty
* chuť se učit nové věci a okamžitě využít nově nabyté poznatky
* zkušenost s prezentacemi a jednáním se zákazníky je výhodou
* ŘP sk. B
* skvělou práci, na kterou „nejde vystudovat“
* práci na plný úvazek, plat a odměny odpovídající přínosu
* kanceláře v Brně, Králově Poli s dobrou dostupností MHD
* 5 týdnů dovolené
* pracovní notebook a telefon
* Multisport kartu
* progresivní a smějící se spolupracovníky
* práci, která dává smysl a má pozitivní dopad na kvalitu životního prostředí
* dynamickou firmu, která se rozhodla změnit svět a zná konkrétní kroky, které k tomu vedou
* práci pro významné zákazníky po celé ČR
* lokalita: Brno
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Klíčová slova: account manager, obchodní referent, obchodní zástupce, projekt manažer, konzultant, referent, back office, energetika, práce v oblasti změn klimatu, změna klimatu, mitigace a energetika, koordinátor projektu…
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?