Billing Administrator

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Velmi pokročilý C1)

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

The purpose of the Billing Administrator role is working on different administration tasks across invoicing, billing, contracts and reporting. You will be trained on using a vendor management system (VMS). The EMEA SSC work closely with client/s, in-country teams and suppliers to ensure the service being provided gives the client/s full visibility of their supply chain. 

The role requires building relationships, communication is key in performing this role. Working with a team of Billing co-ordinators to support the team to maximize customer satisfaction are ensured our company ethos. 

Popis pozice:

  • People Engagement:
    • Actively participate with your team in order to create efficiencies by engagement and to increase work satisfaction. 
    • Welcome new team members, explain the onboarding process and actively take part in the training.
  • Client Relations:
    • Supporting your team ensuring on following the Service Portfolio when delivering billing administrative service and the standard KPI/SLA set in place.
    • Ensure the quality of the billing administration tasks and that all stakeholders have the information needed on time to help them deliver the best service they can provide. 
  • Stakeholder Management and ‘Sales’: Showcase the ROC as the Central Center of Excellence for MSP Billing Services towards our internal organization, build trust with the countries to enable centralization of services.
  • Operational Tasks
    • Understands and explains different billing, invoicing and finance processes for all clients in scope of Billing Team. 
    • Establish working relationship with other colleagues both in Billing and Operations Teams, client finance departments, in-country finance departments and suppliers.
    • Review daily client-specific billing and invoicing tasks.
    • Work on open issues management. 
    • Work on aged debt issues management 
    • Monitor, respond to, and work items and activities that come into different mailboxes 
    • Ad-hoc reporting and investigation 
    • Completion of a daily activity tracker
    • Execute tasks required by Billing coordinators and other more senior colleague

Profil kandidáta:

We are looking for a bright, enthusiastic, flexible and proactive person to join our team.

This is a position that requires someone who possesses the following attributes: 

  • 1-2 years of experience in billing service/accounting
  • Advanced Excel knowledge ( creating Pivot Tabs, sorting and putting data)
  • Bachelor’s degree in business or related field or relevant business experience.
  • Good understanding of complex business processes
  • Ability to deal with various internal and external stakeholders
  • Excellent ability to work detailed
  • Good knowledge of Microsoft Office products including Word, Excel and PowerPoint
  • Knowledge billing and invoicing systems
  • The ability to manage a demanding workload, able to priorities and push back where necessary
  • A true 'Team Player' happy to help others

Nabízíme:

  • nice office in the centre of Prague (Florentinum) 
  • meal vouchers
  • flexible working hours
  • an extra week of vacation
  • sick days, home office
  • cafeteria system

Are you interested? Send us your CV!

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 50 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 14. října
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 32 180 – 46 819 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 10. října
Engel & Völkers | Engel & Völkers | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 9. října
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. | PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. června
Oyster Czech Republic s.r.o. | Oyster Czech Republic s.r.o. | Brno Brno
  • do 123 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 20. března
ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | Prostějov Prostějov
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. června
Autorro.cz, s.r.o. | Autorro.cz, s.r.o. | Líšeň, Brno Líšeň, Brno
  • 35 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. června
AMNproTrade s.r.o. | AMNproTrade s.r.o. | Horní Heršpice, Brno Horní Heršpice, Brno
  • 27 000 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. června
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Tábor Tábor
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. června
ROKA Transport s.r.o. | ROKA Transport s.r.o. | Ústrašín Ústrašín
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. června
Pekařství a cukrářství Sázava, a.s. | Pekařství a cukrářství Sázava… | Hradec Králové Hradec Králové
  • 26 500 – 34 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. června
Pekařství a cukrářství Sázava, a.s. | Pekařství a cukrářství Sázava… | Vamberk Vamberk
  • 20 000 – 25 500 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. června
OFIS a.s. | OFIS a.s. | Brno Brno
  • 45 000 – 85 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. června
Autoslužby HK s.r.o. | Autoslužby HK s.r.o. | Poříčany Poříčany
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. června
Gočárova galerie | Gočárova galerie | Pardubice Pardubice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Ministerstvo práce a sociálních věcí, SATUM CZECH s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Česká pošta, s.p., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., JOBSTART s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Partners Financial Services, a.s., eDO finance, a.s., Raiffeisenbank a.s., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Twisto payments a.s., HVLD Management s.r.o., Etimos Human s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Louda Auto a.s., Vaše domy, s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Jitka Poláková, 21 Consult Group s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, RIXO a.s., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Meteor Motor Tech CR, s.r.o., EKOSPOL a.s., Ubbe s. r. o., ProfesKontakt, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., I.E.T. Reality, s.r.o., Jan Turek, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, CreditPortal, a.s., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Engel & Völkers, Trefoil Hyposervice, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Metodik / Metodička, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Konzultant / konzultantka IT, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Stavební inženýr / inženýrka, Obchodní manažer / manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Nové Město, Praha, Strašnice, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Celá ČR, Radlice, Praha, Praha, Smíchov, Praha, Nusle, Praha, Karlín, Praha, Stodůlky, Praha, Krč, Praha, Řeporyje, Praha, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Holešovice, Praha, Hlubočepy, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Záběhlice, Praha, Veleslavín, Praha, Břevnov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT