- 33 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do you want to start your career in logistics? Do you want to receive useful knowledges and skills to develop your career? Are you fluent in English and German? Don’t miss your career opportunity!
Your typical working day:
- Communication with customers, suppliers, and other stakeholders
- Capture and process customer orders using software systems
- Control transportation of goods, arising issues and answer to ad-hoc requests.
- Analyzing stock age risks for finished goods and identifying risks
- Creating of reports
Your profile:
- Experience in customer service, finance, or logistics
- Fluent in English and German (B2/C1)
- Energetic and multitasking profile, who can work in a dynamic environment
- Previous experience in Excel/SAP is a plus
Why should you apply?
- Perfect career opportunity to start your career in an international brewer company and grow there
- Interesting benefits package: 5 weeks of vacation, meal vouchers, multisport card, company’s products for free, home office contribution, and more
- Modern offices are located nearby Brumlovka, Prague 4 + opportunity to work from home
- Teambuilding and company events – to get to know your colleagues better
- Full-time or part-time
Are you interested in this role? Please, send me your CV in English and I will contact you!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.