- 45 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Klima je téma. Politici o klimatu mluví, PR oddělení firem mluví, města a obce o klimatu mluví… A ti, kteří kromě mluvení něco opravdu chtějí změnit, ti pracují s námi. My zatím bohužel mlčíme. Jsme mladá firma, která rychle roste – kompetencemi, odborníky i množstvím zajímavých zakázek.
Zapojujeme se do vědecko-výzkumných projektů na evropské úrovni, vyvíjíme globálně inovativní služby pro zelená města s využitím AI, nebo pracujeme s družicovými daty přímo pro Evropskou vesmírnou agenturu. To budou témata, která můžeš komunikovat.
Pokud jsi člověkem, který by chtěl dávat světu vědět o tom, jakou skvělou práci děláme ve zpracování Strategií adaptace na klimatickou změnu, v Akčních plánech pro klima a energii, jak se postavit energetické chudobě a jak by měla fungovat komunitní energetika, dej nám o sobě vědět. Nechceme dále mlčet.
Pokud Tě ASITIS zaujal, pošlete mi svůj životopis a pár řádků o tom, proč si dát kafe zrovna s tebou. Těším se až probereme detaily.
* budování špičkového brandu v oblasti profesionálních služeb spojených se změnou klimatu
* zaměření na CZ, SK (70 %) a EU a globální (30% trhy)
* budeš hlavou naší „Customer journey“ – tvá práce bude začínat strategií a končit tím, že vše potřebné funguje a umíme vyhodnotit, co nám funguje a co ne
* hledáme osobnost, kterou zajímá klimatická změna – jak adaptace, tak mitigace
* chuť na sobě pracovat – učit se, porozumět problematice do hloubky (marketing i klima) a zdokonalovat výstupy své práce
* rádi najdeme kolegu s pracovní zkušeností 1-5 let, možná jsi ale senior s prokazatelnými výsledky, pak nám přijď vysvětlit, že s tebou to půjde jedna radost – cílem je si rozumět a mít chuť proměnit ASITIS v lídra na trhu i po té marketingové stránce věci.
* zájem o udržitelnost, životní prostředí, klimatickou změnu, energetiku
* angličtinu umožňující odbornou práci
* výhodou budou předchozí zkušenosti v oblasti marketingu (specialista/generalista, agentura či inhouse) anebo orientace v oblastech životního prostředí, energetiky a klimatu
* možnost komunikovat jménem lídra na trhu vč. public speaking v atraktivní oblasti
* možnost zkráceného i plného úvazku
* plat a odměny za dobré výsledky (30 – 60.000 Kč)
* flexibilní pracovní dobu
* a řadu drobných atraktivních benefitů (multisport karta, počítač a telefon i pro osobní účely, financování externího vzdělávání – konference, semináře, možnost realizace dílčích částí marketingu vlastní silou a naopak výběr dodavatelů pro další témata, teambuilding, 5 týdnů dovolené, možnost reprezentace firmy na zahraničních veletrzích)
* lokalita: Brno
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Klíčová slova: brand manager, specialista marketingu, marketing, marketing Brno, marketingový ředitel, manaher marketingu, marketingový analytik, copywriter, grafik, grafický designer….
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?