Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

HR Professional with GERMAN - Flexible working hours!

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Here, you have a great opportunity to work for a global IT services and solutions leader so, if you would like to kick start your career in HR, this is an opportunity for you! Who will you work for? For over 60 years, this international IT services company has been a top leader for its industry across the world. Operating in 70 countries worldwide, this company provides next generation IT services and solutions for its vast amount of clients. Among other accomplishments, this company focuses on providing value to its clients, shareholders, and partners which makes them a leader in corporate citizenship as well. This role is responsible for coordinating and administering specific HR process/scope areas, such as payments and allowances, mobility, personal administration, and performance management. Due to the diverse responsibilities of this role, the ideal candidate we are seeking should be a competent and resourceful individual with a passion for HR. Your responsibilities will include: - Dealing with a wide range of HR-related tasks on daily basis - communication with employees to accommodate their queries via phone or email - Being able to interpret company policies and procedures and to advise employees and managers accordingly - Gathering and analyzing data with useful HR metrics - case management, analysis, tracking, and documentation - Suggesting practical solutions for day-to-day problems - Participating in projects and migrations with a focus on an area of expertise - Cooperating with other internal HR/Payroll/DM/Finance functions as required REQUIREMENTS: - Fluency in English and German - At least Bachelor´s degree in HR Administration, Business Administration, or related field - 1+ years HR/Customer service experience, preferably in SSC environment - Knowledge of MS Excel, Word, PowerPoint and Outlook i.e. you can draw a graph, create and filter charts, put together a presentation and make sure that your outlook is not a mess - Have proactive attitude so that you don´t get lost within everything that´s going on around you - Superb communication and organizational skills BENEFITS: - 25 days of paid holidays - Unlimited period contract - Flexible working hours - Three days of Home Office per month - Health and accident insurance - Referral bonus - Meal vouchers - Fruit and refreshment on the workplace - Multisport Card - Trainings - Opportunity for career growth both horizontally and vertically - Team buildings and company events - Brand new offices close to the city centre
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Braník, Praha
  • K2 moto s.r.o.
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Třebíč
  • Jihomoravská akciová, a.s.
  • 15 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Turnov
  • CRYTUR, spol. s r.o.
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Šlapanice, Kladno
  • Mateřská škola Zahrádka sv. Františka
  • od 8 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Uničov
  • Tekro, spol. s r.o.
  • 21 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Kelč
  • Zdeněk Pajdla
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Uherské Hradiště
  • KASVO spol. s r.o.
  • od 13 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Soběslav
  • MOTOR JIKOV Strojírenská a.s.
  • 26 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
  • Kolín
  • Natálie Šafránková
  • od 6 100 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., Neztrácej čas s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Trenkwalder a.s., Crocogarden z.s., Lagerris a.s., Česká spořitelna, a.s., GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., Delirest services s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, Manager, Provozní / F&B Manager, HR manager, Brand manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Osobní trenér / trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 6 - Vokovice, Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Braník, Praha 1 - Staré Město, Praha 4 - Libuš, Praha 1 - Nové Město, Praha 4 - Krč, Praha 7 - Holešovice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis, vzor v češtině a angličtině

Jak napsat životopis, vzor v češtině a angličtině

Než odpovíte na inzerát ve své vysněné společnosti, je třeba mít připravený strukturovaný profesní životopis, který zaujme a sdělí vše potřebné. Pojďme si říci, jak správně napsat životopis, co napsat do životopisu. Poradíme, jaká je správná struktura životopisu. Společně si připravíme strukturovaný profesní životopis v češtině a angličtině a odpovíme na otázky, zda je nutné přidávat fotografii, zda máte koníčky a zájmy v životopise uvádět a mnohé další.

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

TOP 10 podcastů v HR co stojí za to poslouchat

Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

Poradíme vám, jak efektivně hledat a najít práci

Poradíme vám, jak efektivně hledat a najít práci

Hledání práce je běh na dlouhou trať. Pojďme najít novou, vysněnou práci, práci, která vás bude bavit. Vysvětlíme si postup, jak hledat práci a v dalších článcích vám pomůžeme se vším, co k vysněné práci potřebujete. S námi to zvládnete!

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.

Vše, co chcete vědět o pracovní neschopnosti

Vše, co chcete vědět o pracovní neschopnosti

Onemocněli jste? Nejsme roboti, stát se to může každému. Poradíme vám, jak postupovat. Pro takové případy je zde institut dočasné pracovní neschopnosti. S námi se dozvíte vše o neschopence, vycházkách, kontrolách, které vás mohou navštívit, jak a kým budete v době vaší nemoci zaplaceni a mnoho užitečných rad. Připomeneme vám, jaké jsou vaše povinnosti.

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?

benefit bonus business data den email event home office HR IT management manager mobil náplň práce Office partner pec policie práce referral role SOU sport brand clo employee finance limit náplň PR proces

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena