- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Ahoj!
Do naší digitální agentury hledáme schopného Account directora/ku se zkušenostmi s digitálními projekty a vedením lidí. Pokud jsi kreativní, samostatný/á a zodpovědný/a, pak tě rádi poznáme.
V rámci našeho mladého kolektivu podporujeme inovativní řešení a proto v rámci své pozice budeš moci ovlivnit pracovní postupy a nastavit procesy ve firmě pro co nejlepší fungování.
Naše portfolio klientů obsahuje malé, střední i korporátní klienty, soustředíme se na kvalitu práce a rádi s tebou osobně projdeme naše současné práce a klienty.
Co budeš mít na starosti:
Vedení týmu accont managerů
Správu klíčových klientů
Přípravu digitálních strategií
Osobní schůzky s klienty a tvorbu nabídek
Zadávání úkolů a spolupráci s kolegy
Reportování výsledků řediteli
Občasnou komunikaci v angličtině
Co od tebe očekáváme:
Prokazatelné zkušenosti v digitálu
Skvělou úroveň komunikace
Zkušenosti s vedením lidí
Organizační schopnosti
Profesionální a milý přístup
Samostatnost
Zájem o digitální prostředí, technologie a design
Čím dalším nás můžeš nadchnout:
Přesahem do business intelligence
Zkušenostmi s odbornými pozicemi v rámci týmu – IT vývoj, design, marketing
Co nabízíme na oplátku:
Vyjdeme ti vstříc v tvých představách a cílech
Plný úvazek na HPP
Odpovídající finanční ohodnocení podle tvých schopností a zkušeností, s možností stabilního postupu
Stravenky, školení, teambuildingy a další benefity
Mobil a notebook
Práci v příjemném kolektivu mladých lidí, kteří se vzájemně motivují a spolupracují
Pracovní místo na Praze 7 (během roku 2019 přesun na Prahu 1) s možností home office
V odpovědi nezapomeň připojit svůj životopis a krátké info, proč bychom si měli vybrat právě tebe.
Nástup možný ihned!
Těšíme se na nabídky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?