- 35 000 Kč
- Plný úvazek
Ahoj!
Rozšiřujeme tým a proto do naší digitální agentury hledáme schopného Account managera/ku se zkušenostmi v oblasti správy zakázek a komunikace s klienty v digitálním prostředí. Pokud jsi pečlivý/á, komunikativní a spolehlivý/á, pak tě rádi poznáme.
Budeš pracovat v malém týmu motivovaných lidí, tvojí zodpovědností bude kompletní správa klientů a jednotlivých zakázek, jejich plynulá realizace, komunikace s kolegy a dodavateli.
Nejvíce oceníme chuť a samostatnost při řešení každodenních úkolů, přemýšlení nad problémy a otevřený přístup k novým postupům.
Naše portfolio klientů obsahuje malé, střední i velké korporátní klienty, je možné se proto domluvit na řešení pouze určitého segmentu klientů, podle tvého zájmu a zaměření. Soustředíme se na kvalitu naší práce a rádi s tebou osobně projdeme naše současné práce a klienty.
Co budeš mít na starosti:
Organizaci a správu zakázek
Plánování práce, time management
Zadávání úkolů a spolupráci s kolegy
Komunikaci s klienty a přípravu podkladů pro zakázky
Péči o klienty
Komunikaci s účetním, správu fakturace ve spolupráci s asistentkou
Osobní schůzky s klienty a tvorbu nabídek
Co od tebe očekáváme:
Skvělou úroveň komunikace
Organizační schopnosti
Profesionální a milý přístup
Rychlé a proaktivní řešení vznilých situací
Dochvilnost, plnění termínů
Zájem o digitální prostředí, technologie a design
Čím dalším nás můžeš nadchnout:
Schopností komunikovat v anglickém jazyce
Zkušenostmi v oboru – řizení projektů, programování, design
Řidičským oprávněním sk. B
Co nabízíme na oplátku:
Vyjdeme ti vstříc v tvých představách a cílech
Plný úvazek na HPP
Odpovídající finanční ohodnocení podle tvých schopností a zkušeností, s možností stabilního postupu
Stravenky, teambuildingy a další benefity
Práci v příjemném kolektivu mladých lidí, kteří se vzájemně motivují a spolupracují
Pracovní místo na Praze 7 (během roku 2019 přesun na Prahu 1) s možností občasného home office
V odpovědi nezapomeň připojit svůj životopis a krátké info proč bychom si měli vybrat právě tebe na email e-mail přes
Nástup možný ihned!
Těšíme se na nabídky!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.