- Plný úvazek

Ahoj!
Rozšiřujeme tým a proto do naší digitální agentury hledáme schopného Account managera/ku se zkušenostmi v oblasti správy zakázek a komunikace s klienty v digitálním prostředí. Pokud jsi pečlivý/á, komunikativní a spolehlivý/á, pak tě rádi poznáme.
Budeš pracovat v malém týmu motivovaných lidí, tvojí zodpovědností bude kompletní správa klientů a jednotlivých zakázek, jejich plynulá realizace, komunikace s kolegy a dodavateli.
Nejvíce oceníme chuť a samostatnost při řešení každodenních úkolů, přemýšlení nad problémy a otevřený přístup k novým postupům.
Naše portfolio klientů obsahuje malé, střední i velké korporátní klienty, je možné se proto domluvit na řešení pouze určitého segmentu klientů, podle tvého zájmu a zaměření. Soustředíme se na kvalitu naší práce a rádi s tebou osobně projdeme naše současné práce a klienty.
Co budeš mít na starosti:
Organizaci a správu zakázek
Plánování práce, time management
Zadávání úkolů a spolupráci s kolegy
Komunikaci s klienty a přípravu podkladů pro zakázky
Péči o klienty
Komunikaci s účetním, správu fakturace ve spolupráci s asistentkou
Osobní schůzky s klienty a tvorbu nabídek
Co od tebe očekáváme:
Skvělou úroveň komunikace
Organizační schopnosti
Profesionální a milý přístup
Rychlé a proaktivní řešení vznilých situací
Dochvilnost, plnění termínů
Zájem o digitální prostředí, technologie a design
Čím dalším nás můžeš nadchnout:
Schopností komunikovat v anglickém jazyce
Zkušenostmi v oboru – řizení projektů, programování, design
Řidičským oprávněním sk. B
Co nabízíme na oplátku:
Vyjdeme ti vstříc v tvých představách a cílech
Plný úvazek na HPP
Odpovídající finanční ohodnocení podle tvých schopností a zkušeností, s možností stabilního postupu
Stravenky, teambuildingy a další benefity
Práci v příjemném kolektivu mladých lidí, kteří se vzájemně motivují a spolupracují
Pracovní místo na Praze 7 (během roku 2019 přesun na Prahu 1) s možností občasného home office
V odpovědi nezapomeň připojit svůj životopis a krátké info proč bychom si měli vybrat právě tebe na email e-mail přes
Nástup možný ihned!
Těšíme se na nabídky!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?