- 31 500 – 34 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte obchodního ducha a zkušenosti s vedením týmu? Chcete pracovat na atraktivních zakázkách v dynamickém prostředí? Máte organizační talent a tah na branku? Pak je tato pozice právě pro Vás!
Česká stabilní společnosti zabývající projekty v zahraničí hledá posilu na pozici BUSINESS MANAGER / TEAM LEADER (60.000 - 80.000 Kč)!
* Aktivní rozvoj obchodních aktivit a hledání nových příležitostí
* Vedení a motivace 7 - 8 členného obchodního týmu
* Péče o klíčové zákazníky a budování dlouhodobých vztahů
* Spolupráce s projektanty a designéry na realizaci zakázek
* Koordinace obchodní a projektové části zakázek v B2B i B2C segmentu
* Praxi na obchodní nebo vedoucí pozici (ideálně v oblasti výroby)
* Anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni
* Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
* Organizační dovednosti a schopnost řídit více projektů současně
* Proaktivní přístup a orientaci na výsledek
* Řidičský průkaz skupiny B
* Zázemí stabilní české společnosti se zahraničním přesahem
* Možnost samostatného řízení zakázek a obchodního týmu
* Motivující finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a výsledkům
* Flexibilní pracovní dobu
* Homeoffice
* Podporu profesního i osobního růstu
* Možnost si rozšířit zkušenosti s vedením týmu
* Místo výkonu práce: Jihovýchod Prahy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?