- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jsme mezinárodní společnost, díky dynamickému růstu nabízíme našim zaměstnancům zajímavé kariérní příležitosti v mezinárodním prostředí.
Do našeho týmu nyní hledáme zkušeného MANAŽERA, který posílí oblast STRATEGICKÉHO NÁKUPU (60-70.000 Kč) a bude se podílet na rozvoji dodavatelské sítě.
* Strategické řízení nákupu mechanických komponentů a průmyslového vybavení
* Vyjednávání smluv, nastavování podmínek a budování dlouhodobých vztahů s dodavateli
* Aktivní práce na snižování nákladů a zavádění hodnotového inženýrství
* Spolupráce s vývojovým, výrobním i obchodním týmem v rámci celé skupiny
* Monitoring trhu, hodnocení dodavatelů a zajištění kvalitních a včasných dodávek
* Reprezentace nákupního oddělení vůči dalším útvarům a účast na mezinárodních projektech
* Podmínkou technické vzdělání, ideálně elektro
* Máte praxi v oblasti strategického nákupu a orientujete se ve strojírenství či průmyslovém prostředí
* Jste silný vyjednavač s výbornými komunikačními dovednostmi
* Umíte pracovat s dodavateli i interními partnery na různých úrovních managementu
* Ovládáte práci s ERP/nákupními systémy
* Máte vysokou míru osobní integrity, etického přístupu a emoční inteligence
* Angličtinu ovládáte na pokročilé úrovni
* Stabilní zázemí rostoucí mezinárodní společnosti
* Možnost kariérního růstu a účast na globálních projektech
* Zodpovědnou a samostatnou práci s přímým vlivem na strategii firmy
* Přátelský kolektiv a spolupráci napříč týmy v ČR i zahraničí
* Motivující platové ohodnocení a benefity
* Lokalitu Chomutovsko

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.