Vedoucí údržby - nově vznikající hala

Louny
80.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte zkušenosti s vedením údržby a baví vás, když věci fungují tak, jak mají?
Do rozjíždějícího se závodu hledáme zkušeného vedoucího údržby, který bude zodpovědný za řízení týmu, plánování činností a rozvoj procesů v oblasti technické údržby

Vašim úkolem bude:

  • Řízení a rozvoj oddělení údržby v rámci nového projektu
  • Plánování a koordinace údržbových činností dle stanovených cílů
  • Spolupráce s manažerem závodu na plánování, rozpočtech a vyhodnocování KPI
  • Podpora a rozvoj procesů neustálého zlepšování
  • Odpovědnost za technickou kvalitu, dodržování BOZP a 5S standardů
  • Personální vedení týmu – docházka, stanovování cílů, rozvoj zaměstnanců a spolupráce s HR

POŽADAVKY:

  • Praxi na obdobné pozici v mezinárodní výrobní společnosti (automotive výhodou)
  • Schopnost vést, motivovat a rozvíjet tým
  • Aktivní přístup k řešení problémů a orientaci na výsledek
  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Znalost SAP výhodou
  • Samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
  • Zkušenosti z Greenfieldem velkou výhodou

BENEFITY:

  • 13. plat
  • 25 dní dovolené
  • Plně dotované stravování
  • Kafeterii, firemní akce
  • Možnost napracovat si hodiny / pružnou pracovní dobu (na vybraných pozicích)
  • Příspěvek na dopravu, životní nebo penzijní pojištění (na vybraných pozicích)
  • Odborné a jazykové kurzy

Ovocné středy 🍎

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.