- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme posilu do týmu kvality, která se bude podílet na zavádění nových projektů a zlepšování výrobních procesů. Pokud máte technické vzdělání, orientujete se v normách kvality a chcete pracovat v prostředí s přátelskou atmosférou a možností dalšího rozvoje, čtěte dál a pošlete nám životopis na pozici INŽENÝR KVALITY (45-55.000 Kč).
* Zavádění nových projektů a produktů dle metodiky APQP
* Komunikace se zákazníky a dodavateli v oblasti kvality (reklamace, vzorkování aj.)
* Vyhodnocování výsledků chybovosti a návrhy na zlepšení výrobních procesů
* Tvorba dokumentace a sestavování reportů pro oddělení kvality
* Dodržování požadavků norem ISO 9001, IATF 16949, ISO 14001, ISO 45001 a ISO 50001
* SŠ/SOU vzdělání technického směru
* Min. 1 rok praxe na obdobné pozici (zkušenost s lisováním plastů výhodou)
* Znalost základních nástrojů kvality (MSA, statistické metody, 8D Report, PPAP aj.)
* Znalost norem a systémů řízení kvality (ISO, IATF)
* Práci s PC (MS Office)
* Komunikativní znalost angličtiny
* Spolehlivost a týmového ducha
* Náborový příspěvek 50.000 Kč
* Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
* Pružnou pracovní dobu (pouze ranní směny)
* Příspěvek na dojíždění
* Jazykové kurzy a další možnosti profesního rozvoje
* Další zaměstnanecké benefity
* Lokalitu Klášterec nad Ohří

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.