- 24 790 – 35 770 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Umíš si práci dobře naplánovat, mít věci pod kontrolou a baví tě, když má výsledek hlavu a patu?
Chceš mít možnost podílet se na stavbách od prvního náčrtu až po chvíli, kdy se kopne do země?
Do našeho brněnského týmu hledáme: PŘÍPRAVÁŘ STAVEB - JUNIOR/SENIOR (40 - 60.000 Kč)
* 90 % času v moderní kanceláři, 10 % přímo na stavbách
* Připrava zakázek od plánů až po start realizace
* Spolupráce s projektanty, dodavateli i investory
* Plánování a kontrola jednotlivých kroků přípravy
* Podpora projektového týmu i během samotné stavby
* Řízení vlastních úkolů a času bude ve tvých rukou
* Vzdělání stavebního směru
* Praxe v oboru - výhodou
* Excel (RTS, KROS výhodou, ale naučíme tě)
* Pečlivost a spolehlivost jsou tvoje silné stránky
* Organizaci, zvládání práce pod stresem
* Moderní kanceláře a kvalitní pracovní vybavení
* Přátelský kolektiv a otevřenou firemní kulturu
* Telefon a notebook i k soukromým účelům
* Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
* Flexibilní pracovní dobu
* Home office
* Sick days
* Místo výkonu práce: Brno

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.