- 30 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V současné době hledáme do našeho týmu logistiky akčního a pracovitého kolegu či kolegyni na zavedenou pozici REFERENT/KA LOGISTIKY.
Máš rád/a akční práci?
Komunikace v němčině a angličtině ti nedělá problém?
Rád/a organizuješ a hledáš řešení nenadálých situací?
Pokud je tvoje odpověď 3x ANO, hledáme právě tebe!
· ukončené středoškolské vzdělání, obor logistika / doprava je výhodou
· němčinu a angličtinu - komunikace se zahraničními zákazníky na denní bázi
· znalost MS Office
· znalost IS Helios výhodou
· logické myšlení a zdravý selský rozum
· velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
· svědomitost a chuť na sobě pracovat
· aktivní komunikace se zákazníkem - přijímání objednávek od zákazníků a jejich interní zpracování
· tvorba výrobních příkazů
· příprava dokumentů pro expedici
· poptávání a zajišťování přepravy
· spolupráce a komunikace s dalšími odděleními firmy
· kompletní zaškolení od kolegů, poskytneme ti veškeré podrobné návody a manuály
· stabilní a přátelské pracovní prostředí české rodinné společnosti
· žádná nuda, každý den nová výzva
· pružná pracovní doba
· další odborné vzdělávání a možnost profesního růstu
· dotovanou stravu
· firemní jazykové kurzy
· vitamínové dny
· firemní akce
· odměna za doporučení kolegy/ně
· odměna za pracovní výročí, životní jubilea
· možnost podílet se na rozvoji a chodu firmy
Máš zkušenost s logistikou nebo bys v tomto oboru chtěl/a začít? Tak nám pošli svůj životopis!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.