O nás
Pro našeho klienta, stabilní českou společnost s více než 30letou historií, která se zaměřuje na vývoj, výrobu a dodávku komplexních řešení pro in-store marketing, designové vybavení obchodních prostor a podporu prodeje, hledáme nového člena na pozici Obchodní referent/ka. Společnost patří mezi přední dodavatele v oboru a spolupracuje s významnými značkami jak na českém, tak i zahraničním trhu.
Náplň práce:
- Zpracování obchodních zakázek v ERP systému HELIOS
- Spolupráce s obchodním manažerem na tvorbě nabídek a poptávek
- Komunikace se zákazníky, péče o stávající klienty a vyhledávání nových obchodních příležitostí
- Přenos technických požadavků zákazníků na technologické oddělení
- Koordinace zakázek s výrobou a logistikou
- Administrativní podpora obchodního oddělení
- Příprava podkladů pro externí marketingovou agenturu
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání a dobrou znalost práce s PC (Excel, Word, Outlook)
- Znalost NJ a AJ na úrovni B2
- Samostatnost, pečlivost a aktivní přístup
- Ochotu učit se nové věci, včetně práce v systému HELIOS (zaškolíme)
- Výhodou je praxe na obdobné pozici, není však podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práce na hlavní pracovní poměr
- Stabilní pracovní zázemí s přátelskou firemní kulturou
- Moderní pracovní prostředí a podpora při zaškolení
- Fixní mzdu + bonusy dle výsledků
- Možnost profesního růstu a vzdělávání
- Příspěvek na stravování
- Místo výkonu práce - Brno
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování